Abrir el menú principal

Cambios

m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-Desenvolvimientu +Desarrollu)
* El ''Comité Executivu:'' ta integráu por un presidente y 14 miembros titulares (más 8 suplentes) que representen a los clubes afiliaos. Les sos atribuciones principales son: interpretar y faer cumplir los reglamentos; alministrar les afiliaciones de los clubes; alministrar la AFA y representala n'asuntos alministrativos o xudiciales; nomar árbitros y tomar midíes acordies con les propuestes del Colexu d'Árbitros; caltener les relaciones internacionales del fútbol arxentino; autorizar o non les tresferencies de xugadores.
 
* Les ''comisiones permanentes y especiales'': de Finances; Organizadora de Competiciones, Técnica y de DesenvolvimientuDesarrollu; d'Árbitros, d'Asuntos Llegales, de Fútbol Femenino, de Fútbol Infantil y Xuvenil, de Futsal y Fútbol Playa, del Estatutu del Xugador, de Deportividá, Responsabilidá Social y Sustentabilidad; de Seleiciones Nacionales, de Marketing y Televisión.
 
* La ''Direición Xeneral Executiva'', a cargu del trabayu alministrativu de la AFA (implementar les decisiones de l'Asamblea, supervisar la contabilidá, caltener les relaciones coles demás instituciones y controlar al personal).
126 166

ediciones