Diferencies ente revisiones de «Nomenclatura binominal»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Y. coli" +"E. coli" (bacteria)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- llantes + plantes )
Llinia 38:
El nome de [[Xéneru (bioloxía)|xéneru]] (siempres que nun se refiera a un [[taxón]] monoespecífico) ye compartíu con otres especies próximes, como exemplu: ''[[Panthera leo]]'' (el lleón) y ''[[Panthera tigris]]'' (el tigre) son especies del mesmu xéneru.
 
El descriptor específicu (''epítetu específicu'' pa la [[botánica]], y ''nome específicu'' pa la [[zooloxía]]) que funciona como un "axetivu calificativu" puede ser un términu común pa especies de distintos xéneros, Por casu: ''[[Verbena officinalis]]'' y ''[[Lavandula officinalis]]'' son los nomes científicos pa dos llantesplantes distintos, la verbena y la lavanda respeutivamente; equí, ''officinalis'' ye un calificativu que significa "de la farmacia o botica", "d'usu melecinal".
 
Asina, lo que designa inequívocamente a la especie ye la combinación de los dos pallabres; d'esta forma, el nome de la nuesa especie ye ''[[Homo sapiens]]'' y non solamente ''sapiens''. Esto ye porque'l descriptor específicu pierde'l so significáu nominal inequívocu si escribir solo.