Diferencies ente revisiones de «Alain Prost»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-relación +rellación)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientu +desarrollu)
Llinia 24:
En 1982 llogró los dos primeres victories nuna competitiva temporada (11 pilotos llograron la victoria), onde remataría cuartu con 34 puntos a 10 del campeón [[Keke Rosberg]] (quien solo llogró una victoria).
 
1983 sería la primera gran batalla de Prost pol títulu. Sicasí, un fallu del motor de la so monoplaza nel postreru gran premiu, el de Sudáfrica, torgaríalu llogralo. Nesa temporada llograría cuatro triunfos y 57 puntos que-y valdríen el subcampeonatu, 2 menos que'l campeón Nelson Piquet. Dempués de perder el títulu, Prost quería colase del equipu pola falta de desenvolvimientudesarrollu del [[Renault RE40|RE40]]. Ron Dennis, que nesi momentu taba al mandu de McLaren, esperába-y con un contratu.
 
=== Regresu a McLaren, los 3 primeros títulos y l'entamu del desencuentro con Senna (1984-1989) ===
Llinia 53:
 
=== Etapa en Ferrari (1990-1991) ===
En 1990, Prost a bordu del [[Ferrari 641]] realizó una extraordinaría temporada, poniendo en verdaderu riesgu l'ampliu dominiu que los McLaren-Honda calteníen dende 1988 y poniendo nuevamente a [[Ferrari]] en llucha franca pol títulu. Pa principios d'añu rescamplaba qu'el McLaren-Honda yera un meyor automóvil, y que los Williams-Renault taben n'ascensu. El trabayu de Prost y del equipu técnicu dexaron el desenvolvimientudesarrollu de la 641 diseñada por [[Barnard]], faciendo qu'a mediaos de temporada tresformar nun rival contundente.
 
L'empiezu de la temporada nun yera'l meyor: En Phoenix los dos Ferrari abandonaben ante un ampliu dominiu del Mclaren de Senna. La primer victoria sería en Interlagos, Brasil. Un incidente ente Satoru Nakajima y Senna faía que Prost atopar cola victoria. El festexu nun despintaba la realidá evidente de que los Ferrari taben per debaxo de los Mclaren y apenes percima de los sorprendentes Williams-Renault.