Abrir el menú principal

Cambios

m
Bot: Troquéu automáticu de testu (-relaciones +rellaciones)
* La ''Asamblea'': ye la xunta a la que se convoca a tolos miembros y constitúi l'autoridá llexislativa. Ta integrada por 46 delegaos (22 de la Primer División, 6 de la Primera B Nacional, 5 de la Primera B, 2 pola Primera C, 1 pola Primera D, 2 pol Federal A, 5 poles lligues, 1 pol fútbol femenín, 1 pol futsal y fútbol playa; y 1 por exárbitros, exjugadores y exentrenadores) que pueden ser presidentes o vicepresidentes de los clubes, con derechu a un votu. Tien les atribuciones d'aprobar los estatutos y reglamentos, escoyer o destituyir a los integrantes del Comité Executivu, Comité Eleutoral y la Comisión Fiscalizadora; aprobar la memoria, los balances y el presupuestu. L'Asamblea toma decisiones cuando tán presentes más del 50% de los delegaos. Apruébense les decisiones por mayoría absoluta, salvo les reformes d'estatutu, pa les que ye necesariu les 3/4 partes.
 
* El ''Comité Executivu:'' ta integráu por un presidente y 14 miembros titulares (más 8 suplentes) que representen a los clubes afiliaos. Les sos atribuciones principales son: interpretar y faer cumplir los reglamentos; alministrar les afiliaciones de los clubes; alministrar la AFA y representala n'asuntos alministrativos o xudiciales; nomar árbitros y tomar midíes acordies con les propuestes del Colexu d'Árbitros; caltener les relacionesrellaciones internacionales del fútbol arxentino; autorizar o non les tresferencies de xugadores.
 
* Les ''comisiones permanentes y especiales'': de Finances; Organizadora de Competiciones, Técnica y de Desarrollu; d'Árbitros, d'Asuntos Llegales, de Fútbol Femenino, de Fútbol Infantil y Xuvenil, de Futsal y Fútbol Playa, del Estatutu del Xugador, de Deportividá, Responsabilidá Social y Sustentabilidad; de Seleiciones Nacionales, de Marketing y Televisión.
 
* La ''Direición Xeneral Executiva'', a cargu del trabayu alministrativu de la AFA (implementar les decisiones de l'Asamblea, supervisar la contabilidá, caltener les relacionesrellaciones coles demás instituciones y controlar al personal).
 
*Los ''órganos xurisdiccionales'' (Tribunal de Disciplina, Tribunal d'Ética y Tribunal d'Apelación)
}}
 
El presidente representa legalmente a la AFA. Tien como atribuciones: executar les decisiones de l'Asamblea y del Comité Executivu al traviés de la secretaría xeneral, velar pol funcionamientu de los órganos internos, supervisar el trabayu de la Direición Xeneral Executiva, les relacionesrellaciones colos miembros, la FIFA y la Conmebol, nomar al direutor xeneral y al direutor de finances, presidir l'Asamblea y el Comité Executivu, y faer alcuerdos. Pa ser presidente ten de ser arxentín y morar en territoriu nacional, ser mientres trés de los últimos siete años presidente o vice d'un club o una lliga, nun ser declaráu culpable con sentencia firme d'un casu penal y presentar una declaración xurada cada añu. En casu de vacante, reemplazar el vicepresidente primeru.
 
Les eleiciones de los miembros del Comité Executivu celebrar por llistes de candidatos integraes por siquier una muyer, un presidente, trés vicepresidentes, once integrantes y ocho suplentes. Pa ser electu ríquese más del 50% de los votos válidos emitíos pola Asamblea o mayoría simple ente los dos llistes más votaes. Antes de la eleición, tienen de sometese a un exame de idoneidad pol Tribunal d'Ética. El mandatu dura cuatro años con posibilidá d'una reeleición direuta, asumiendo'l mesmu día en que son escoyíos.
126 003

ediciones