Diferencies ente revisiones de «Muriu de Berlín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- les resultancies + los resultaos)
Llinia 41:
{{cita|Les informaciones disponibles amuesen que'l réxime de [[Pankow]] trata de llograr el beneplácito de Moscú pa poner a valir midíes rigoroses de bloquéu. En particular el bloquéu de la frontera de Berlín cola interrupción del tráficu de metros y tranvíes ente Berlín Esti y Berlín Oeste (...) Queda por resolver si Ulbricht va ser capaz de llograr un alcuerdu tal con Moscú.}}
 
El 11 d'agostu, la Cámara Popular (Parllamentu de la RDA – [[Volkskammer]]) aprobó leslos resultanciesresultaos del Conseyu de Moscú y autorizó al Conseyu de Ministros a entamar les midíes correspondientes. El Conseyu de Ministros de la RDA decidió'l 12 d'agostu emplegar a les fuercies armaes pa ocupar la frontera de Berlín Oeste y construyir el muriu.
 
El sábadu 12 d'agostu, el BND recibió la siguiente información: «El 11 d'agostu de 1961 tuvo llugar una conferencia ente'l Secretariu del Partíu Comunista y otros altos funcionarios del partíu. Declaróse: (...) la situación de la constante medría del fluxu de refuxaos fai necesariu'l acordonamiento de los sectores oeste de Berlín y de la Zona Soviética d'Ocupación Militar (''Sowjetische Besatzungszone – SBZ'') nos próximos díes —nun s'especificó un día esactu— y non dientro de dos semana, como taba entamáu».