Diferencies ente revisiones de «Ciudá-prefeutura de la República Popular China»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"see" -"sede"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya )
Llinia 15:
 
* tener un centru urbanu con una población non rural de más de 250.000 habitantes;
* que la producción bruta del valor de la industria síaseya de 200 millones de [[Renminbi|RMB]];
* que la producción de la industria terciario superara a la industria primario, contribuyendo en más del 35% del [[PIB]].<ref>http://www.china.org.cn/english/Political/28842.htm</ref>
 
Llinia 32:
Un mapa más detalláu (por casu, un típicu mapa provincial) tamién amuesa la llende de cada unidá alministrativa de segundu nivel (como una ciudá-prefeutura), al igual que los mapes estatales de los EE.XX. amuesen los condaos estauxunidenses. Nesti casu, el nome de la mesma unidá (como 咸宁 市, Xianning [ciudá]) utilizar pa etiquetar tola zona. Dientro d'ella, tamién pueden amosase la división de les unidaes de segundu nivel n'unidaes de tercer nivel.
 
Esta convención dacuando puede faer que síaseya difícil identificar los llugares mentaos nes fontes antigües colos llugares qu'apaecen nos modernos mapes. Por casu, [[Guo Moruo]] diz na so autobiografía que nació na pequeña ciudá de Shawan, na prefeutura de [[Leshan]], y qu'asistió a la escuela primaria en Jiading, la principal ciudá de la prefeutura. Un mapa modernu típicu ye pocu probable qu'amuese dambes ciudaes: Shawan, porque ye demasiáu pequeña, y Jiading, porque ye la sede del gobiernu de la güei ciudá-prefeutura de Leshan, que polo tanto ta reflexada nun mapa modernu con un círculu retuláu "Leshan". Un mapa más detalláu (o Google Maps) puede amosar el Distritu de Shawan dientro de Leshan, pero, bien probablemente, non Jiading (solamente si acso la cai Jiading (嘉定路) dientro de la zona urbana de Leshan).
 
Los datos estadísticos de China (superficie, población, valor de la producción industrial, etc.) suelen tar arrexuntaos a nivel de tola ciudá-prefeutura, según nes unidaes constituyentes de tercer nivel. Asina, una persona ensin familiarizar con estes convenciones, va sosprender al saber que la relativamente pequeña y pocu conocida ciudá de [[Huangshi]], Hubei, cuenta con 2,5 millones d'habitantes —más que la mayoría de les capitales europees— hasta que se da cuenta qu'esi númberu correspuende a una zona completa de casi 100 km de diámetru de nivel de prefeutura, que toma delles llocalidaes (por casu, [[Daye]]) que se describen como "ciudaes-condáu" por derechu propiu. Inclusive si'l llector tien un mapa y los datos de tercer nivel de les unidaes individuales, llograr saber la población de la principal zona urbana d'una ciudá-prefeutura nun va ser fácil, yá que puede tar estremada ente dellos distritos, dalgunos de los cualos inclúin les árees rurales próximes.