Diferencies ente revisiones de «Black Swan»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- nales + ales )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-relaciones +rellaciones)
Llinia 11:
Nina nun principiu a remolera acepta esto y decide abandonar cuando Thomas detener y -y regaña por arrenunciar con demasiada facilidá. Anque allaba la so técnica, critica la so actuación maquinal, diciendo que nin una sola vegada ver perdese a sigo mesma. Nina diz qu'ella quier ser perfecta, a la que Thomas retruca diciendo que la perfección nun ye sobre'l control, tratar de "dexase dir". Cuando Thomas besa a encomalo a Nina, qu'amuesa un cambéu de calter y muérdelu, él convéncese de da-y el papel a ella como la Reina Cisne. Beth alcoholizada, enfrenta airadamente a Tomás y Nina. Más tarde ye pillada por un coche y queda gravemente mancada, a lo que Thomas abarrunta que foi un intentu de suicidiu. Nina empieza a ser testigu de sucesos estraños. Thomas, pela so parte, conviértese cada vez más críticu del so baille "frígido" y aconséya-y dexar de ser perfeccionista y perdese nel papel. Thomas pon-y d'exemplu a Lily ([[Mila Kunis]]), una baillarina recién llegada a la compañía, a quien describe como carente de la técnica impecable de Nina, pero que tien una calidá desinhibida que Nina nun demostró. La relación ente los dos baillarines ye tirante por cuenta de les indiscreciones de Lily. Una nueche, Lily apaez nel apartamentu de Nina pa convidala a salir. Nina ye duldosu de primeres, pero como ta decidida a remontase contra la so madre, sale con Lily.
 
Nun chigre esa nueche, Lily ufierta a Nina una cápsula d'éxtasis p'ayudar a relaxase. Anque asegura que los sos efectos namái duren unes poques hores, Nina refugar. Lily dempués esmuz la cápsula na so bébora mientres ella ta ausente, Nina llograr ver, pero decide tomar la bébora seya comoquier. Nina vuelve a casa tarde, engarrar cola so madre, traba la puerta de la so habitación, y tien relacionesrellaciones sexuales con Lily hasta qu'esta postrera aparentemente afogar con una almada. A la mañana siguiente, Nina espiértase sola y tarde pal ensayu. Cuando ella llega al estudiu, atopar col baille de Lily como la Reina Cisne. Furiosa, enfrentar a Lily y pregúnta-y por qué nun la espertó ella esa mañana. Dempués de que Lily almite que pasó la nueche con un home a quien conoció nel club, Nina dase cuenta de qu'ella suañaba col alcuentru. Les allucinaciones de Nina vuélvense más fuertes cuando ella ve a Thomas y Lily teniendo sexu nuna zona tres bambalinas y depués de visitar a Beth nel hospital, ella decida apuñalase a sigo mesma na cara con una llima d'uñes, la mesma qu'a Nina depués cáise-y de les manos ensangrecida nel ascensor.
 
Nina más tarde tien un violentu discutiniu cola so madre, dempués de la cual ella esmorecer. Esmolecida pol comportamientu erráticu de Nina, la so madre trata de torgar que faiga la so presentación na nueche d'apertura; enfurecida, Nina ponse de pies y vase del apartamentu. Thomas asigna a Lily pa faese cargu, una y bones la madre de Nina llamó pa dici-y qu'ésta s'atopaba enferma, pero de mala gana arrenuncia cuando Nina aportuna en llevar a cabu ella'l rol protagónico. El primer actu va bien, hasta que nel momentu que Nina ye llevantada pola so pareya de baille, ye distrayida por una allucinación, lo que fai que la so pareya facer cayer. Angustiada, ella torna al so camarín y atópase a Lily ellí. Lily infórmalu que va interpretar al Black Swan. Nina furiosa refundiar contra un espeyu, rompiéndolo.