Diferencies ente revisiones de «Crianza de los fíos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Desenvolvimientu +Desarrollu)
Llinia 5:
 
== Estilos de Crianza ==
La psicóloga en DesenvolvimientuDesarrollu, [[Diana Baumrind]], identificó trés principales estilos de crianza nel desenvolvimientu infantil tempranu: autoritariu, democrática, y permisivu. Estos estilos de crianza ampliáronse más tarde a cuatro, incluyendo un estilu al marxe. Estos cuatro estilos de crianza impliquen combinaciones d'aceptación y capacidá de respuesta per un sitiu, la demanda y el control sobre l'otru.
 
* Los estilos autoritarios de crianza de los fíos pueden ser bien ríxidos y estrictos. Los padres que practiquen esti estilu de crianza tienen un estrictu conxuntu de regles y mires, y esixen una obediencia ríxida. Si les regles nun se siguen, un castigu ye la forma más utilizada p'asegurar la obediencia. Xeneralmente, nun hai esplicación de la pena, sacantes el neñu tea en problemes y en consecuencia tien d'escuchar. "Porque yo dicir" ye una respuesta típica a la entruga d'un neñu a l'autoridá, esti tipu d'autoridá se utilizaa con mayor frecuencia en families de clase trabayadora de la clase media. En 1983, Diana Baumrind atopó que los neños criaos nun llar autoritariu d'esti estilu yera menos allegre, taciturno y cada vez más vulnerable al estrés. En munchos casos, estos neños tamién demostraron una hostilidá pasiva.
Llinia 19:
=== Práutiques de Crianza ===
 
* Modelu Históricu del DesenvolvimientuDesarrollu (Neñu como un Aprendiz)- Mientres les capacidaes independientes del neñu remanecen, les oportunidaes tán costantemente presentando a un nivel apropiáu de la edá. El neñu gana autoestima simultáneu a les apaiciones de delles competencies nun cada vez númberu mayor de llugares esenciales, mientres s'avera a la adultez.
* Crianza Cariñosa- fortalecer el venceyu intuitivu, psicolóxicu y emocional ente'l cuidador principal.
* Crianza Helicóptero- sobreprotección, los padres costantemente tán arreyaos, atayando l'habilidá del neñu pa funcionar pola so cuenta.