Diferencies ente revisiones de «Arquiteutura high-tech»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientos +desarrollos)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientu +desarrollu)
Llinia 2:
El '''high-tech''' (alta teunoloxía) ye un estilu arquiteutónicu que se desenvolvió mientres los años setenta. Toma'l so nome del llibru: ''The Industrial Style and Source Book for The Home'', publicáu en [[1978]] por Joan Kron y [[Suzanne Slesin]]. El llibru amuesa abondosos exemplos d'obres onde primen los materiales industrializaos particularmente utilizaos en [[techu|techos]], [[pisu|pisos]] y [[pared|muro]].
 
Otru términu utilizáu pa identificar esti estilu ye'l de ''Tardientu Modernismu'', comoquier, primeramente l'arquiteutura High Tech implicó una revitalización del [[Arquiteutura Moderna|Movimientu Modernu]]; un desenvolvimientudesarrollu natural de les idees precedente pero sofitao na [[innovación]] y la [[teunoloxía]]. Esti periodu fai de ponte ente'l [[Arquiteutura Moderna|Movimientu Modernu]] y el [[Postmodernismo]]; suxurir n'unu d'esos periodos grises onde nun hai una llende clara ente'l fin d'un periodu y l'entamu d'otru. Podría dicise que se retoma un estilu qu'amorrentaba como'l Movimientu Modernu, se lo reinterpreta a partir de da-y una fuerte imaxe teunolóxica y llanzar persistiendo hasta'l presente.
El so meyor artista ye Norman Foster
 
Había una desilusión creciente na [[Arquiteutura Moderna|arquiteutura moderna]] sobre'l progresu y evolución de dichu estilu. La concreción de los proyeutos de desenvolvimientudesarrollu urbanu propuestos por [[Le Corbusier]], condució a una ciudá terriblemente monótona. Más cuando yeren realizaos en forma estandarizada. L'entusiasmu pola construcción d'edificios económicos condució a la concreción d'edificios con calidá de terminaciones desaxeradamente baxes. Munchos de los barrios residenciales diseñaos dexeneraron en sitios onde reinaba la disgregación social, la violencia y la delincuencia a lo llargo del mundu. De resultes la xente desilusiónase respectu de la imaxe de progresu que se-y proponía y nel mundu occidental empezó a reconocese l'erru que se cometiera.
 
Comoquier el desenvolvimientudesarrollu de l'Arquiteutura Moderna prevaleció y la sociedá apoderar de la estética moderna. Tomó amás elementos del [[Movimientu Metabolista]] de los ´60 onde la teunoloxía llegaba al estremu d'imaxinar edificios y ciudaes de [[Ciencia ficción]]. Nestes idees destacaron el grupu [[Archigram]] y arquiteutos xaponeses enrolados nel [[Movimientu Metabolista|Metabolismu]], como [[Kenzō Tange]], [[Kiyonori Kikutake]], [[Kishō Kurokawa]] y otros. Esto yera d'esperase yá que los edificios modernos yeren bien blandos y flexibles y la novedá del so aspeutu estéticu adoptárase. L'[[High-tech|High Tech]] ye una respuesta a esto y crea una estética bien nueva: glorificando la fascinación pola continua innovación teunolóxica.
 
== Oxetivos ==
Llinia 38:
Los edificios fueron construyíos principalmente n'[[Europa]] y [[Norte América]]. Dempués de la destrucción de munchos edificios significativos n'Europa mientres la [[Segunda Guerra Mundial]], reconstruyilos yera bien problemáticu. Los arquiteutos tuvieron de decidir si retrucar los modelos históricos o sustituyilos con materiales modernos y nueva estética.
 
La innovación científico y tecnolóxico nos años setenta provocaron un gran impautu na sociedá. Sobreexcitados pola [[carrera espacial]] y la llegada del home a la lluna por [[Neil Armstrong]] en [[1969]], al pie de la exasperante innovación de la [[teunoloxía militar]]. Estos desarrollos suxurieron na mente de les persones que tou podría ser solucionáu cola meyora y desenvolvimientudesarrollu teunolóxicu. Los preseos teunolóxicos empezaron a ser comunes pa tola sociedá y esto xeneró una aceptación d'optar por instalaciones, estructures portantes y cubiertes a la vista. Estes construcciones High Tech fueron acaldía más visibles pal home mediu. Este desenvolvió un amor pola teunoloxía amosada pola Arquiteutura High Tech.
 
== La so evolución ==