Diferencies ente revisiones de «Catalina II de Rusia»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Relaciones +Rellaciones)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-relaciones +rellaciones)
Llinia 16:
== El golpe d'Estáu de 1762 ==
 
El fracasu del matrimoniu foi por cuenta de la impotencia y l'inmadurez del gran duque Pedro, que cuntaba con 18 años el día de la so boda y nun pudo peracabalo mientres ocho años. Aquel día el distanciamientu de la pareya paez definitivu y Pedro toma una amiga, (Yelizabeta Vorontsova), ente que Catalina nun duldar en retrucar calteniendo relacionesrellaciones con [[Sergéi Saltykov]], [[Charles Hanbury Williams]] y [[Estanislao II Poniatowski]]. Convertir n'amiga de [[Catalina Dáshkova]], la hermana de l'amante del so home, quien la presentó a dellos grupos de políticos poderosos que s'oponíen al so home. Catalina lleía enforma y calteníase informada sobre los acontecimientos de Rusia y del restu d'Europa. Caltuvo correspondencia con munches de les mentes prominentes de la dómina, incluyendo a [[Voltaire]] y [[Diderot]].
 
Dempués de la muerte de la emperatriz Isabel el 5 de xineru de 1762, Pedro xubió al tronu como Pedru III de Rusia y la pareya treslladar al nuevu [[Palaciu d'Iviernu]] en San Petersburgu; Catalina convirtióse asina en emperatriz consorte de Rusia. Sicasí, les escentricidaes del nuevu zar, la so política de secularización de bienes y enclín filoprusiana ganáron-y la enemistá de dellos sectores, ente ellos la Ilesia. Pa complicar más l'asuntu, Pedro intervieno nuna disputa ente [[Holstein]] y [[Dinamarca]] sobre la provincia de [[Schleswig]], sofitando al primeru, el so país natal, y espertando la impopularidá ente la nobleza ante una guerra bien alloñada de los intereses de Rusia.
Llinia 109:
 
== Rellaciones con Xapón ==
Nel Alloñáu Oriente, los rusos convertir n'activos cazadores de pieles en [[Kamchatka]] y les [[islles Kuriles]]. Sicasí, los asentamientos rusos teníen problemes de suministros, demasiáu llindaos y encarecíos pola necesidá d'importar mercancíes a llarga distancia al traviés de Siberia. Esto aguiyó l'interés na apertura del comerciu con [[Xapón]]. En 1783, una nube condució a un marín xaponés, [[Daikokuya Kōdayū]], a les [[islles Aleutianas]], en territoriu rusu. Les autoridaes locales ruses decidieron ayudar n'el so viaxe y utilizar como un unviáu comercial. El 28 de xunu de 1791, Catalina concedió una audiencia a Kōdayū en [[Tsárskoye Seló]]. Darréu, en 1792, el gobiernu rusu unvió una misión oficial dirixida por [[Adam Laksman]] a [[Xapón]]. El [[Shogunato Tokugawa]] recibió la misión, pero les negociaciones fracasaron y les relacionesrellaciones comerciales ente los dos países nun empezaron hasta 1858.
 
== Les reparties de Polonia ==