Diferencies ente revisiones de «Llibertá de prensa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-conjuntamente +conxuntamente)
Llinia 25:
* La llibertá de prensa preséntase como parte del derechu a una parte compartida de los bienes públicos, por esto toos tienen derechu a ser parte nes empreses de comunicación esistentes con independencia de la so poder adquisitivu o de creales.
* El pueblu tien intereses comunes y una voluntá xeneral cohesionada por estos. Considerando a ésta como orixe de les idees, namá'l derechu de propiedá pública fai posible la representación de les opiniones particulares acordes col pensamientu popular.
* La democracia concíbese como un Estáu políticu que colectiviza participativamente les eleiciones de la ciudadanía, y ye ésti'l que decide conjuntamenteconxuntamente l'usu de los recursos comunes pa la creación o mantención de medios de comunicación independientemente del so tamañu.
* La prensa plániase amás de los criterios de beneficiu polo que se deduz del capital de la economía nacional, consideráu como productu social, p'asegurar el "derechu positivu" a la llibertá de prensa pa ''toos'' los ciudadanos por aciu la participación popular unificada en ''toos'' los medios de comunicación esistentes regulaos democráticamente pol Estáu. L'Estáu vela por que la información nun sía dañible pa la sociedá.