Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol d'Uruguái»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Quito +Quitu)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- les resultancies + los resultaos)
Llinia 186:
El 7 de marzu de 2006 asume nuevamente como direutor técnicu de la seleición uruguaya [[Óscar Washington Tabárez|"el maestru" Tabárez]].<ref>{{cita web |url=http://www.lr21.com.uy/deportes/204412-oscar-tabarez-ye-el-nuevu-tecnico-de-uruguay|títulu="Oscar Tabárez ye'l nuevu técnicu d'Uruguái", LARED21}}</ref> Siendo qu'Uruguái quedara fuera del [[Copa Mundial de Fútbol de 2006|Mundial 2006]] al perder el repechaje con Australia, empecipió una temporada d'amistosos hasta la llegada de la [[Copa América 2007]]. El so primer partíu al mandu foi recién 2 meses más tarde, el 21 de mayu de 2006, con una victoria por 1-0 a [[selección de fútbol d'Irlanda del Norte|Irlanda del Norte]].<ref>{{cita web |url=http://www.rsssf.com/tablesu/uru-intres2010.html|títulu=Uruguái - International Matches 2006-2010, RSSSF}}</ref> El saldu d'aquella temporada d'amistosos foi de 8 victories, 2 empates y 2 derrotes.
 
Pa la [[Copa América 2007]], Uruguái nun partía como favoritu, daqué que se fixo frecuente col pasar de los años, sobremanera dempués de nun llograr clasificase pa la [[Copa Mundial de fútbol de 2006]] n'Alemaña. Uruguái quedó nel grupu A de clasificatorias xuntu con Venezuela, Perú y Bolivia. Debutó'l 26 de xunu de 2007 frente a Perú onde sorpresivamente cayó goliáu 3 a 0. Pa la fecha siguiente enfrentar a Bolivia, consideráu'l combináu más débil del grupu, y consiguió la victoria namái por 1 a 0. Pa la última fecha tuvo d'enfrentase a los locales, con quien empataron 0 a 0, rematando terceru nel so grupu con 4 puntos. A pesar de la dificultá de clasificase na primer fase, l'equipu charrúa foi ameyorando notablemente. Por cuenta de leslos resultanciesresultaos de la primer fase y al fixture de la segunda fase, Uruguái volvió enfrentase a Venezuela, y a pesar del favoritismu de los locales, Uruguái terminó imponiéndose por 4 a 1. Yá en semifinales enfrentar a Brasil, nun partíu reñíu que quedó n'empate 2 a 2, tuviéronse que dir a penales onde l'equipu brasileñu ganó por 5 a 4 (Brasil a lo postrero terminó campeón del tornéu venciendo a Arxentina na final por 3 a 0). Nel partíu pol tercer puestu, Uruguái enfrentar a Méxicu, adelantrándose con un tanto de [[Sebastián Abreu]], pero finalmente cayo por 3 a 1, rematando cuartu nel tornéu.
 
A fines de 2007, Uruguái empezó a xugar les [[Clasificación de Conmebol pa la Copa Mundial de Fútbol de 2010|eliminatories]] pal [[Copa Mundial de Fútbol de 2010|Mundial 2010]]. Dempués d'un empiezu probe, onde apeligró la clasificación, Uruguái llogró clasificar al repechaje pa enfrentase a [[Selección de fútbol de Costa Rica|Costa Rica]]. En ganando'l partíu d'ida en [[San José (Costa Rica)|San José]] por 1-0, la ''celeste'' selló la so clasificación al empatar 1-1 en [[Montevideo]]. Asina, foi la última seleición en clasificar a la cita mundialista.
Llinia 208:
Ente les feches 14 y 15 de les eliminatories, Uruguái apostó la [[Copa Confederaciones 2013]], en clasificando a la mesma al ganar la [[Copa América 2011]]. Debutó'l 16 de xunu de 2013 en fase de grupos con una derrota por 2-1 contra la campeona vixente del mundu, España, pero recuperar con una victoria pol mesmu marcador contra Nixeria y más tarde con una goliada humillante por 8-0 contra'l casi amateur Tahití. D'esta forma pasó a semifinales como 2° del grupu. Pero en semifinales de la copa, foi esaniciáu por {{sel|Brasil}} con una derrota por 2-1, y más tarde el 30 de xunu de 2013 perdería'l partíu pol tercer puestu contra Italia depués d'un empate 2-2 onde perdió en penales, terminando asina Uruguái na cuarta posición.
 
El 6 de setiembre de 2013 llogra una victoria clave de visitante ante un rival direutu como Perú por 2-1. Sígue-y una victoria de local 4 díes dempués ante Colombia por 2-0, pero leslos resultanciesresultaos de los sos competidores más cercanos (Ecuador, Chile y Colombia) nun ayudar a xubir del 5° puestu yá que ellos tamién consiguen bones resultancies, y caltiénense percima d'Uruguái na tabla. La derrota de visitante en [[Quitu]] ante Ecuador por 1 a 0 el 11 d'ochobre de 2013 pola fecha 17 (penúltima) tampoco ayuda, y pa la fecha 18 (última) 4 díes dempués, tenía de consiguir una victoria fantástica por 5 goles o más contra la líder de les eliminatories, Arxentina, p'asegurase un puestu de clasificación direuta. Arxentina, yá clasificada con comodidá unes feches antes, presentó un equipu "C" con numberosos suplentes, pero aun así Uruguái namái ganó por 3-2 y remató quinta nes [[Eliminatories Suramericanes 2014|eliminatories pal Mundial 2014]].
 
Polo que tuvo de xugar el repechaje contra {{sel|Xordania}}, ganadora de la quinta ronda nes [[Clasificación de AFC pa la Copa Mundial de Fútbol de 2014|eliminatories asiátiques pal Mundial 2014]]. Pero clasificar con comodidá depués d'una goliada de visitante 5-0 en [[Amán]] el 13 de payares de 2013, y 7 díes dempués con un empate de local 0-0.