Diferencies ente revisiones de «Estadiu Olímpicu Universitariu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-#el +los )
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- nales + ales )
Llinia 183:
== Arquiteutura y arte del estadiu ==
[[Ficheru:Estadio_Olímpico_Universitario_Mexico_(RunningToddler).jpg|miniaturadeimagen|250x250px|Entrada principal, pebeteru y alturrelieve de Diego Rivera.]]
Na banda oriental del estadiu atopa un mural de Diego Rivera, denomináu "La Universidá, la Familia Mexicana, la Paz y la Mocedá Deportista". Na construcción d'esti relieve en piedres de colores naturales amuésase l'escudu universitariu, col cóndor y l'águila sobre un nopal. So les sos nalesales estendíes, Rivera asitió trés figures que representen a la familia: el padre y la madre apurriendo'l palombu de la paz al so fíu. Nos estremos atopen dos figures xigantesques que correspuenden a unos atletes, home y muyer, qu'encienden l'antorcha del fueu olímpico. Una enorme culiebra emplumada, la imaxe simbólica del dios prehispánicu Quetzalcóatl, complementa la composición na parte inferior. Diego Rivera tenía pensáu cubrir tola parte esterior del Estadiu con diseños paecíos a este, pero la muerte del artista #torgar.
 
La forma asimétrica de les graderías del estadiu -col llau poniente más desenvuelta- acentúa'l final de la composición del proyeutu en xunto de la Ciudá Universitaria, que remata asina la so exa principal; la gradería más próxima a l'avenida Insurxentes, enfatiza el sentíu de lliga del Estadiu escontra'l restu del conxuntu.