Diferencies ente revisiones de «Christian Dior»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"veinte" +"venti"
Llinia 10:
De primeres, Dior fixo bocetos pa [[Robert Piguet]], el gran diseñador parisín de la dómina. En [[1946]], sofitáu pol magnate testil [[Marcel Boussac]], (denomáu'l "rei del algodón"), estableció una casa de cordura en París. En vente años espandió'l so negociu a 15 países y emplegaba a más de 2000 persones. Coles mesmes, diversificó'l negociu escontra otros productos de luxu, como arumes o xoyes, con un ésitu de ventes ablucante. Dalguna de les composiciones más mítiques de la hestoria de la perfumería lleven el sellu Dior.
 
Ye especialmente conocíu'l llamáu "[[New Look]]" de 1947 (nomatu dau por una periodista americana), un estilu de cordura pa muyer que propón costazos torniaos, cintura fina y falda amplia en forma de corola a veinteventi centímetros del suelu. Representa la elegancia clásica y la vuelta a una imaxe femenina, y supunxo la recuperación del luxu y l'escesu tres la depresión de la [[Segunda Guerra Mundial]].
 
Nuna entrevista de 1953, dempués de que-y entrugaren ''¿Cúal ye la reina que más-y prestó vistir?'', contestó: ''La única reina que vistí foi [[Eva Perón]]''. Ello ye que llegó a tener tal afinidá col ''glamour'' de la ex primera dama arxentina, que tenía un maniquín coles midíes d'Eva nel so taller.<ref name="Perlina Christian Dior. Vistir a Eva">[http://www.blocdemoda.com/2009/05/perlina-christian-dior-vistir-eva.html], Christian Dior concede un reportaxe.</ref>