Diferencies ente revisiones de «Mariana Victoria de Borbón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Iguo plurales
Llinia 16:
Según la madre del rexente, Isabel Carlota del Palatinado, Mariana Victoria yera ''la cosa más duce y guapa'', con un considerable inxeniu pa la so edá. La so educación foi puesta al cuidu de María Ana de Borbón, una fía ilexítima de [[Lluis XIV de Francia|Luis XIV]] y de Luisa de La Vallière. En febreru de 1723, Luis XV llegó a la so mayoría d'edá y polo tanto gobernó'l país pola so propia voluntá.
 
So la influencia del primer ministru [[Luis Enrique de Borbón-Condé]] y del so amante Madame de Prie, tomóse la decisión d'unviar a la neña de siete #añoaños de nuevu a España'l 11 de marzu de 1725. Borbón quixera caltener la so influencia sobre'l mozu Luis XV y ufiertó a la so hermana Enriqueta Luisa de Borbón-Condé como potencial esposa, qu'a diferencia de Mariana Victoria, yá tenía edá pa concebir.
 
La situación, tampoco foi ayudada per parte d'España, que decidió unviar de nuevu a Francia a [[Lluisa Sabela d'Orleans|Luisa Isabel d'Orleans]] que'l so home morrió dempués de gobernar como [[Lluis I d'España|Luis I d'España]] por namái siete meses. Como'l so matrimoniu nun fuera peracabáu, España #negar a sofitala y ordenó que va tornar a Francia cola so hermana Felipa. Mariana abandonó [[Versalles]] el 5 d'abril de 1725 y viaxó de nuevu a la frontera, onde ella y les hermanes Orleans intercambiáronse. Darréu Luis XV #casar con [[María Leszczyńska]] en septiembre 1725 y l'hermana de Mariana Victoria, la infanta María Teresa Rafaela de Borbón #casar col fíu de Luis XV en 1745 p'aselar a la faltada corte española.