Diferencies ente revisiones de «Orde Teutónica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pág." +"páx."
m Iguo testu: -"veinte" +"venti"
Llinia 21:
En 1220 los Caballeros Teutónicos establecieron el so cuartel xeneral na [[Montfort (Israel)|fortaleza de Monfort]] en Palestina, que se convirtió na sede de los grandes maestres en 1229.<ref>«1220: [[Leopoldo VI d'Austria]] dona a los teutónicos el llugar de Monfort pa un castiellu... 1227 Los teutónicos reedifican el castiellu de Monfort». [[Juan García Atienza|Juan G. Atienza]], ''Caballeros Teutónicos'' páx. 301.</ref> En 1266, los sarracenos nun consiguieron tomar la fortaleza, pero van tornar en [[1271]] y van consiguir faese col castiellu al traviés d'un túnel escaváu na roca. Los Caballeros Teutónicos viéronse obligaos a abelugase en [[San Juan d'Acre]].<ref>«...La residencia oficial del Gran Maestre, que constituyía, ello ye que la sede del cuartel xeneral de la orde, empezó siendo instalada en San Juan d'Acre y, darréu pasó d'esta ciudá al castiellu de Monfort y dellí a Acre, de nuevu, según diben mandando les circunstancies...». Juan G. Atienza, ''Caballeros Teutónicos'' páx. 190.</ref>
 
VeinteVenti año dempués, en 1291, tomar d'Acre polos [[sarracenos]] obligó a los cruzaos a retirase de [[Tierra Santa]], impulsando a la orde a reconsiderar la so misión.
 
En 1303, depués de la promulgación de la [[Bulda d'oru]] de [[Rimini]] pol Emperador [[Federico II Hohenstaufen]], el Gran Maestre de la orde, [[Hermann von Salza]], y el Duque [[Conrado I de Mazovia]] dieron empiezu a les [[Cruzaes Báltiques]], con mires de [[cristianizar]] a los [[pueblos bálticos]].