Diferencies ente revisiones de «Roberto Leguía»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía "Socesión"
m Iguo plurales
Llinia 38:
En 1907 foi escoyíu diputáu pola [[provincia de Chincha]]. Mientres el primer gobiernu del so hermanu Leguía, presidió la Cámara de Diputaos, en momentos en que los miembros del llamáu "Bloque" (conformáu por parllamentarios opositores) atacaben duramente al gobiernu (1911).
 
Cuando en 1912 les eleiciones presidenciales treslladar al Congresu, que cuntaba con mayoría leguiísta, resultó escoyíu presidente de la República [[Guillermo Billinghurst]] y como primer vicepresidente Roberto Leguía. Pero la ceremonia de juramentación de los vicepresidentes nunca se realizó y Roberto viaxó a [[Arxentina]], onde permaneció mientres quince añoaños.
 
Mientres el so ausencia produció'l [[golpe militar]] contra Billinghurst, el 4 de febreru de 1914. Nesa ocasión, un grupu de parllamentarios propunxéronlu como nuevu presidente, por ser l'indicáu legalmente, na so calidá de primer vicepresidente, ya inclusive lo proclamaron como tal el 15 de mayu del mesmu añu, pero la mayor parte de los parllamentarios axuntáronse coles mesmes na cortil del Congresu y escoyeron presidente provisorio al coronel [[Oscar R. Benavides]]. El 17 de mayu buscó asilu per un día na embaxada italiana.