Diferencies ente revisiones de «Club Atlético de Tetuán»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-relaciones +rellaciones)
m Iguo plurales
Llinia 16:
El club foi fundáu nel 12 de marzu de [[1922]] en [[Tetuán]], por un grupu de mozos. Foi campeón del Grupu II de la [[Segunda División d'España]] na temporada [[Segunda División d'España 1950/51|1950/51]], lo que-y dio derechu a xugar na [[Primer División d'España|Primer División española]],{{Sfn|Puchades Casanova|2002|p=99}} la temporada [[Primer División d'España 1951/52|1951/52]], ocupando'l postreru puestu de la clasificación, baxando de categoría, siendo esta, la única vegada que compitió cola élite del fútbol español. Anguaño ocupa'l penúltimu llugar de la [[clasificación histórica de la primer división española de fútbol]], namái per delantre de la [[Cultural Lleonesa]].
 
Tres la independencia de Marruecos en [[1956]], puede dicise que'l club estremar en dos. ElLos xugadores y directivos españoles del C. Atlético de Tetuán treslladar nel so mayor parte a la vecina ciudá de [[Ceuta]], que siguió tando en manos españoles. La directiva del club decidió fundir al C. Atlético de Tetuán col club local de Ceuta, la [[Sociedá Deportiva Ceuta]]. El nuevu club fundáu, el [[Club Atlético de Ceuta]] heredó los derechos federativos del C. Atlético de Tetuán y la so plaza na [[Segunda división española]]. Esti club puede considerase legalmente l'herederu del C. Atlético de Tetuán. Un xugador bien recordáu foi Ayman Darinas
 
Per otru llau, na ciudá de [[Tetuán]], ''la parte marroquina'' del C. Atlético de Tetuán fundó unos pocos años más tarde, en [[1961]], un club que se adscribió a la Federación Marroquina de Fútbol, el المغرب التطواني (Atlético de Tetuán), anguaño conocíu como [[Mogreb Atlético Tetuán]]. Esti club puede considerase coles mesmes herederu del C. Atlético de Tetuán yá que heredó'l so nome, afición, colores y estadiu.