Diferencies ente revisiones de «National Basketball Association»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"veinte" +"venti"
m Iguo plurales
Llinia 30:
[[Archivu:Wilt Chamberlain Bill Russell 2.jpg|200px|thumb|''[[Wilt Chamberlain]], defendíu por [[Bill Russell]], dos de les primeres grandes estrelles.]]
 
Dempués de qu'ellos xugadores de color entraren na NBA, les sos carauterístiques de xuegu camudaron el mesmu. D'estilu bien estravertíu, yeren más rápidos y arteros.{{cr}} Incorporaron el [[Slam dunk|mate]] ({{lang-en|''slam dunk''}}) al xuegu, y actuaben con movimientos un tanto chulescos y llamativos. Yera un consideráu como l'estilu afroamericanu de xugar al baloncestu, rápidu y ágilmente, y con un gran manexu del balón y que tuvo los sos oríxenes nos yá citaos [[Harlem Globetrotters]].
 
Otru de los cambeos que se producieron na dómina p'aumentar el ritmu del xuegu y animalo, foi'l d'incorporar la regla de los 24 segundos de posesión entá vixente,<ref>{{cita web|editor=Páxina oficial de la NBA|url=http://www.nba.com/analysis/rules_7.html?nav=ArticleList |títulu=RULE NON. 7-24-SECOND CLOCK - The 2004 Racial and Gender Report Card: National Basketball Association|idioma=inglés|fechaacceso=29 de xunetu de 2016}}</ref> na que se determinaba que se debe llanzar a canasta primero que'l tiempu expire, magar si'l llanzamientu nun tocara l'aru o se convirtiera la canasta, pítase violación de xuegu y l'equipu ofensivu pierde la posesión.
Llinia 67:
 
=== Actualidá ===
El 1 de xunetu de 2011, a les 12:01 del mediudía, la NBA anunció [[Fuelga de la NBA 2011|otru zarru patronal]].<ref>{{cita web| autor=Marc Stein | título=NBA cancels first 2 weeks of season | fecha=11 d'ochobre de 2011 | url=http://espn.go.com/nba/story/_/id/7085089/nba-llabor-david-stern-cancels-first-two-weeks-nba-season | editor=ESPN | fechaacceso=23 de xineru de 2017|idioma=inglés}}</ref> Dempués de que les primeres selmanes de la temporada fueren cancelaes, ellos xugadores y los dueños ratificaron un nuevu conveniu colectivu'l 8 d'avientu de 2011 estableciendo una temporada encurtiada de 66 partíos, polos 82 que se xueguen regularmente.<ref>{{cita web|url=http://www.nytimes.com/2011/12/09/sports/basketball/nba-owners-and-players-ratify-llabor-deal.html|títulu=N.B.A. Owners and Players Ratify Llabor Deal|fecha=9 d'avientu de 2011|editor=The New York Times|fechaacceso=23 de xineru de 2017|idioma=inglés}}</ref>
 
Dempués del retayu y la temporada regular, los Miami Heat tornaron a les finales col tríu formáu por Dwyane Wade, LeBron James y Chris Bosh quien s'enfrentaron al formáu por [[Kevin Durant]], [[Russell Westbrook]] y [[James Harden]] de los [[Oklahoma City Thunder]]. L'equipu de [[Florida]] consiguió vencer en cinco partíos, conquistando'l so segundu títulu de la NBA en seis años. El so ésitu siguió na siguiente temporada, venciendo sobre los [[San Antonio Spurs]] en 2013, reeditando la final un añu dempués qu'esta vegada decantóse del llau de los texanos tres cincos partíos. Dempués d'esa serie, LeBron James anunció que volvería a los sos orixinarios [[Cleveland Cavaliers]]. James lideró al equipu del so estáu natal a la so segunda apaición de la so hestoria nes finales, onde cayeron frente a los [[Golden State Warriors]] en seis partíos. Mesma final repitir a manera de revancha na temporada 2016, venciendo esta vegada sí los Cavaliers en precisando xugase un séptimu partíu y ganar el so primer campeonatu de la NBA, asina mesmu pa la temporada 2017 repitióse la mesma final, onde los Golden State Warriors lideraos por Kevin Durant, ganaríen la final nel quintu partíu.
Llinia 81:
Na temporada regular cada equipu apuesta 82 partíos, estremaos en partes iguales ente alcuentros de local y visitante. El calendariu nun ye'l mesmu pa toos. Los equipos enfrentar colos oponentes de la so propia división en cuatro causes; ante los de les otres dos divisiones de la so conferencia, ente trés o cuatro veces; y contra los de la otra conferencia, dos veces al añu.<ref>NBA.com [http://www.nba.com/analysis/00422952.html NBA Divisions and Conferences], consultáu en [[xunu de 2016]]</ref> Poro, un equipu puede tener fácil o difícil el calendariu, dependiendo na división o conferencia na que tea alcontráu. Dempués de los recién cambeos de formatu del calendariu de la [[NHL]], la de baloncestu ye la única lliga estauxunidense de primer nivel na que toles franquicies enfréntense unes contra otres mientres la temporada regular, y na qu'un ticket de temporada te garantiza poder ver al to equipu cada vez que venga a xugar a la ciudá mientres la temporada regular.
 
En febreru, la NBA atayar pa celebrar l'añal [[All-Star Game de la NBA|All-Star Game]].<ref>NBA.com [http://www.nba.com/history/all-star/index.html NBA All-Star Game History], consultáu en [[xunu de 2016]]</ref> ElLos xugadores son sometíos a votación por tou [[Estaos Xuníos]] y [[Canadá]], y al traviés de [[Internet]]. El xugador más votáu en cada posición y en cada conferencia va empezar de titular nel All-Star Team de la so conferencia. ElLos entrenadores de les sos respeutives lligues son los encargaos d'escoyer los 7 xugadores restantes. ElLos entrenadores que meyor balance victories-ganes lleven col so equipu hasta febreru son los encargaos de dirixir al equipu de la so conferencia, y nun pueden dirixir n'años consecutivos. L'Oeste y l'Este enfréntense, y el xugador que meyor actuación realizara mientres l'alcuentru va ser galardonáu col premiu [[MVP del All-Star Game de la NBA|MVP del All-Star]]. Otra de les atracciones de la fin de selmana de les estrelles ye'l [[Rookie Challenge|partíu ente los rookies (novatos) y los sophomores (xugadores de segundu añu)]], y los [[concursu de triples|concursos de triples]] (5 carros con 4 balones normales cada unu y unu tricolor que la so valor ye del doble). Gana'l que más triples mete nun tiempu definíu con un máximu de 30), de [[concursu de mates mates]] (un xuráu compuestu de 5 xueces veteranos, de normal retiraos, xugadores con esperiencia na modalidá de mates), habilidaes (un percorríu con distintes torgues a realizar nel menor tiempu posible) y el concursu de tiros de campu per equipu (escuéyense 4 equipos o zones. En cada unu tien qu'haber un xugador actual de la NBA, unu retiráu y una xugadora de la WNBA. Hai distintes zones marcaes na cancha que son les mesmes pa tolos equipos. Gana l'equipu que enceste dende toles posiciones nel menor tiempu posible).
 
Tres el All-Star, remata'l plazu pa realizar trespasos. Dempués d'esi día, los equipos nun pueden intercambiar xugadores hasta final de temporada, anque sí ta dexáu roblar axentes llibres y despidir xugadores. Munchos trespasos son realizaos poco antes o mientres esa fecha, faciendo d'esi día unu de los más solmenaos pa los equipos en tol añu.<ref>NBA.com [http://www.nba.com/history/deadline_deals.html NBA Trading Deadline Trades Since 1987], consultáu en [[xunu de 2016]]</ref>
Llinia 130:
El Draft ye un sistema pa controlar que l'accesu de nuevos xugadores a la lliga beneficie a la competencia. Básicamente dexa a los equipos más débiles d'un añu escoyer a los xugadores que deseyen pa la siguiente campaña, nivelando la competición a curtiu/mediu plazu.
 
Toos ellos xugadores que quieren formar parte de la NBA inscribir pa participar na eleición del Draft que se realiza a principios del branu. Nella cada unu de los equipos de la lliga tien derechu a escoyer un xugador en principiu. En principiu l'equipu con peor índiz de victories na lliga regular anterior elexía al xugador que deseyaba, dempués facer el siguiente equipu con menos victories, etc.
 
Sicasí, reparóse que dellos equipos que nun teníen posibilidaes de clasificase pa los playoffs dexábense perder nos postreros partíos de competición pa tener un númberu más altu d'eleición. Por ello decidió que les primeres 14 eleiciones decidir por un sortéu por aciu una llotería.