Diferencies ente revisiones de «Satree lek»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Iguo plurales
Llinia 10:
La película trescurre en 1996, cuando un equipu d'homosexuales real compitió y ganó el campeonatu nacional de balonvolea en Tailandia. Los dos personaxes principales, Mon y Jung, son dos travestís que foi de cutio ignoraos por entrenadores de balonvolea pol so aspeutu. Sicasí, tres un cambéu d'entrenadores nel equipu local, el nuevu entrenador fai nueves pruebes pa evaluar a los que van pertenecer al nuevu equipu. Cuando Mon y Jung son escoyíos, la mayoría de los antiguos xugadores deciden abandonar l'equipu y dexar al nuevu entrenador, Bee, nuna situación comprometida.
 
Mon y Jung vense obligaos a pidir ayuda a los sos amigos gais y transexuales, que solíen xugar con ellos na universidá. Esti xugadores inclúin a Wit, que nun dixo a la so prometida que ye gai, Pia, una baillarina transexual, y Nong, un oficial del exércitu gai. Cuando empieza la competición, toos ellos xugadores, con una única esceición, son gais o transexuales.
 
Por cuenta de la so apariencia na pista, los funcionarios deportivos intenten prohibir la participación del equipu na competición. L'equipu aína gánase'l llamatu de «Les moces d'aceru», siendo l'ésitu ente'l públicu deportivu lo que fai camudar d'opinión a los funcionarios y dexar que l'equipu siga xugando.