Diferencies ente revisiones de «Full contact»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
Llinia 27:
El full contact naz como puntu d'alcuentru ente'l [[Karate]] y el [[boxéu]]. Consiste esencialmente en ganar nun ''ring'' a un adversariu a base de puñaes y pataes, magar esisten otres modalidaes derivaes, como'l semicontact, onde l'oxetivu nun ye'l nocaut sinón una mayor puntuación, y onde se compite xeneralmente nuna superficie especial o ''[[tatami]]'' en llugar d'en un cuadriláteru o ring.
 
Los golpes dexaos son a plenu contautu, siendo estos toos lestoles puñaes y pataes qu'impacten de la cintura pa enriba y los barríos, tamién la puñada con voltio del cuerpu, o en xiru, y les pataes descendentes, llaterales, de frente, y en xiru. Amás del usu de barríos en xiru executaos col talón. Delles federaciones adoptaron un númberu mínimu de 8 pataes altes por round, pa evitar que'l combate de full contact convertir n'unu de boxéu, al cerrase la distancia y por cuenta de la fatiga de los competidores.
 
Na modalidá del semicontact, entá de moda nos torneos de karate-Do, valen los mesmos golpes y barríos, pero namái tienen de marcase a manera de puntos y el competidor tien de retirase, y nun aplicase a plena potencia.