Diferencies ente revisiones de «Violonchelu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"veinte" +"venti"
m Iguo plurales
Llinia 262:
La técnica de la mano derecha aparenta ser más senciella que la de la manzorga, pero esto ye dafechu falsu. Na teoría de la mano derecha, hai que faer mayor fincapié en cómo mover el brazu derechu, yá que ye l'encargáu de producir el soníu y de él depende'l movimientu del arcu.
 
Pa producir un soníu óptimo, ye necesariu estregar col arcu les cuerdes, moviéndolo de derecha a esquierda, ente la ponte y el mástil. L'arcu tien de tar perpendicular a les cuerdes y tien d'asitiase de la forma aparente por que toes lestoles clines entren en contautu con estes. Cuando se mueve l'arcu pela parte del talón (la zona del arcu más próxima a la mano), el brazu enteru tiense que mover en bloque, curiando que l'arcu permaneza siempres perpendicular al mástil y a les cuerdes.
 
Cuando se mueve l'arcu pela parte de la punta (la zona del arcu más alloñada de la mano) tiense qu'espurrir l'antebrazu, dexando la parte anterior al coldu quieta. D'esta forma l'arcu nun se tuerci y nun se pierde'l soníu. A midida que l'arcu averar a la punta, la mano derecha queda más alloñada del cuerpu, y p'evitar que l'arcu xire (el brazu funcionaría como un [[Compás musical|compás]]) la [[muñeca]] tien que xirar escontra la so esquierda, pa caltener la mano perpendicular al respeutive de les cuerdes.