Diferencies ente revisiones de «Cometa Hale-Bopp»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m página => páxina
Llinia 73:
L'Hale-Bopp fíxose visible a güeyu pel branu de [[1996]], y anque el so rellumu amenorgóse considerablemente na última metá d'esi añu, los científicos siguíen siendo cautelosamente optimistes alrodiu de la posibilidá de que se volviera bien brillosa. Atopábase demasiáu cerca del Sol como por que fuera observable mientres avientu de 1996, pero cuando remaneció en xineru de 1997 yera yá lo suficientemente brillosu como por que pudiera ser vistu por cualesquier que lo buscara, inclusive dende grandes ciudaes con cielos [[contaminación llumínica|contaminaos lumínicamente]].
 
Entós daquella, [[Internet]] yera un fenómenu creciente y numberosu páginapáxina web que siguíen el progresu de la cometa y que facilitaben imáxenes diaries dende tol mundu volviéronse bien populares. Internet desempeñó un papel determinante alimentando l'interés públicu, hasta agora ensin precedentes, sobre l'Hale-Bopp.
 
A midida que la cometa averar al Sol, siguía resplandiendo, rellumando con magnitud dos en febreru, y amosando un creciente par de coles, con una formada por gas azul apuntando direutamente escontra'l Sol y l'otra cola formada por polvu mariello curvándose a lo llargo de la so órbita. El [[9 de marzu]], un [[eclís solar]] en [[Mongolia]] y nel este de [[Siberia]] dexó a los observadores asitiaos ellí ver la cometa mientres el día.