Diferencies ente revisiones de «Beykoz»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientu +desarrollu)
Llinia 13:
Darréu intentóse atraer industria a la zona, especialmente la fábrica de vidriu de Paşabahçe, qu'empezó como un pequeñu taller nel [[sieglu XVII]]. Nos sieglos [[Sieglu XVIII|XVIII]] y [[Sieglu XIX|XIX]], la fábrica yá taba consolidada y producía un tipu especial de cristal n'espiral semiopaco. Tamién s'instaló nel distritu una conocida fábrica de zapatos. Na actualidá, dambes fábriques tán cerraes.
 
Beykoz siempres sufrió un desenvolvimientudesarrollu urbanísticu desafranáu, con numberoses edificaciones illegales onde los migrantes instalar pa trabayar na fábrica de vidriu y otres factoríes. Esisten zones, como Çubuklu y Paşabahçe, onde s'intenta construyir les infraestructures necesaries pa dar serviciu a una población que crez de forma continua. Por cuenta de la mano d'obra industrial de Beykoz, hai un evidente contraste ente'l luxu de la mariña del Bósforo y el restu del distritu. Esiste un gran problema nel númberu de colexos, una y bones munchos mozos tienen que cruciar el Bósforo pa dir a clase.
 
Na actualidá, les edificaciones illegales producir nos montes del interior, especialmente nes zones de Çavuşbaşı y Elmalı. Estes árees caracterizar por cuntar con pequeños pueblos nos qu'agora se ta ampliando la rede de carreteres.