Diferencies ente revisiones de «Alhambra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"pág." +"páx."
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- na actualidá + anguaño)
Llinia 100:
Nel patiu de los Arrayanes destaca n'unu de los sos estremos el pimpanu torrexón de Comares; aportar a él pola sala de la Barca. El salón de Comares ye la estancia más amplia y alzada de too el palaciu, y ocupa l'interior de la Torre de Comares, apoderando cola so vista'l valle del Darro. La so construcción data del segundu terciu del sieglu XIV, siendo sultán nazarí de Granada, [[Yusuf I de Granada|Yusuf I]], anque probablemente nun viera terminada la obra qu'ordenó construyir y afatar ricamente, yá que diverses inscripciones atribúin la so autoría al so fíu Mohamed V. La so función principal yera celebrar les audiencies privaes del sultán.
 
Presenta planta cuadrada de 11 metros de llau y 18 d'altor, orixinalmente el suelu yera de mármol y na actualidáanguaño cerámicu. Nel centru de la sala puede reparase un cuadráu col nome de Alá escritu sobre azulexos.
 
Ye un llugar con un conteníu poético bien ricu. Podemos atopar distintes composiciones, allabancies a Dios y al emir y tamién dellos fragmentos del [[Corán]]. Cada centímetru de la paré ta cubiertu por dalgún elementu decorativu.