Diferencies ente revisiones de «Negroide»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-#el +los )
Llinia 15:
D'alcuerdu a l'antropoloxía clásica, sicasí, correspondería a la variante humana proveniente d'África. Ye una de les cuatro races principales según la teoría de Blumenbach. El términu negroide fai referencia tamién a una clasificación de les tipoloxíes craneanas humanes propia d'[[África]] y anguaño puede ser consideráu ofensivu fora d'un contestu forense o arqueolóxicu.
 
Cuidao que la mayoría de los restos con estes carauterístiques pertenecen a etnies africanes, identificóse con grupos de pueblos que la so principal carauterística ye #ellos color escuru de la so [[piel]], identificadolo cola raza negra de l'antropoloxía clásica. Estos individuos caracterícense, polo xeneral, por tener una tez bien escura, cabeza allargada, frente llixeramente abombada, ñariz chata y más ancha de lo normal, güeyos escuros, llabios más gruesos de lo normal, pelo escuru y bien rizáu, estatura y piernes altes.
 
N'antropoloxía física, el términu ye una de les trés clasificaciones raciales xenerales de los seres humanos — ''[[caucasoide]]'', ''[[mongoloide]]'' y ''negroide.'' So esti esquema de clasificación, los [[seres humanos]] son divisibles n'amplios subgrupos basaos en carauterístiques [[Fenotipu|fenotípicas]] como la morfoloxía cranial y [[Cadarma humana|esquelético]].