Diferencies ente revisiones de «Parque nacional de Sehlabathebe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu países): -"Suráfrica" +"Sudáfrica"
m Correición de topónimos (cartafueyu países): -"Lesoto" +"Lesothu"
Llinia 16:
| locator_x_mapa2 =
| locator_y_mapa2 =
| mapa_loc = LesotoLesothu
| pos_etiqueta_mapa_loc =
| pie_mapa_loc =
Llinia 54:
}}
 
El '''parque nacional de Sehlabathebe''' atopar nos montes de Maloti nel distritu de Qacha Nek, nel país africanu de [[LesotoLesothu]], y ye parte de la más grande área de caltenimientu transfronteriza de Maloti-Drakensberg. Tien una sorprendente diversidá biolóxica, según constitúi un importante patrimoniu cultural. El parque foi creáu'l [[8 de mayu]] de 1969.<ref>http://whc.unesco.org/en/tentativelists/5391/</ref> El paisaxe ta apoderáu por pacionales de dellos tipos, l'ecosistema más grande nel so conxuntu lleva a cabu funciones pervalibles incluyendo la provisión d'agua duce a LesotoLesothu, [[Sudáfrica]] y [[Namibia]].<ref>Ramutsindela, M. (2007), Transfrontier Conservation in Africa: At the Confluence of Capital, Politics, and Nature, CABI. ISBN 1-84593-221-8</ref>
 
Foi'l primer parque nacional de Lesotho, y ye el segundu más grande en tamañu, ye remotu y formosu, y llegar ellí ye siempres una aventura que val la pena, especialmente si al esplorador gústalu l'aislamientu y la pesca. Sehlabathebe significa'l "Escudu del pandu", reflexu de les praderíes ondulantes, flores monteses y el silenciu qu'apurre una sensación de completu aislamientu.
 
En [[2013]] la [[Unesco]] declarar [[Patrimoniu de la Humanidá]] como estensión al [[Drakensberg|Parque Drakensberg]] de [[Sudáfrica]] so la denominación de Parque Maloti-Drakensberg, convirtiéndose asina nel primer llugar de LesotoLesothu con esta reconocencia.
 
== Ver tamién ==
*[[Xeografía de LesotoLesothu]]
*[[Xeografía d'África]]
 
Llinia 73:
{{Tradubot|Parque nacional de Sehlabathebe}}
 
[[Categoría:Parques nacionales de LesotoLesothu|S]]
[[Categoría:Patrimoniu de la Humanidá en LesotoLesothu]]
[[Categoría:Árees protexíes establecíes en 1969]]
[[Categoría:LesotoLesothu en 1969]]