Diferencies ente revisiones de «Tirol (estáu)»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-atópase asitiáu +asítiase)
m Iguo prefixu: -"germánico" +"xermánico"
Llinia 11:
Nesa dómina hubo esfuercios pa consiguir un Estáu autónomu o independiente o inclusive la so unión a Alemaña. Nos [[Década de 1920|años 20]] del sieglu XX produció una estabilización económica al traviés del fomentu de la industria, de les obres públiques (carreteres, electrificación del ferrocarril y centrales térmiques) y de la recuperación del turismu. Sicasí, la [[Gran Depresión]] y les sanciones económiques promovidas pola Alemaña de Hitler (la sanción de los 1.000 marcos) provocaron un gran descensu del turismu, lo qu'afectó gravemente a la economía tirolesa.
 
El 12 de marzu de 1938 entró la Wehrmacht n'Austria y Tirol #convertir en parte del [[Alemaña nazi|Tercer Imperiu Alemán.]] Tirol y Vorarlberg fueron xuníos y la rexón de Tirol del Este foi incorporada a Carintia. Engarraos a la denominada "Opción en Tirol del Sur" (pola que se daba la opción a los habitantes germanoparlantesxermanoparlantes d'esa provincia italiana d'emigrar a la zona alemana so pena de trate asimilaos al idioma y nación italianos de [[Benito Mussolini|Mussolini]]) emigraron aprosimao 70 000 tiroleses del Sur a l'Alemaña Nazi, la mayoría d'ellos al Tirol del Norte y del Este. La emigración foi frenándose a midida que avanzaba la [[Segunda Guerra Mundial]]. Una tercer parte de los citaos emigrantes tornaron al so llar tres [[1945]].
 
La Segunda Guerra Mundial y los diversos frentes abiertos per Alemaña nel conflictu producieron tamién numberoses víctimes en Tirol. A partir de 1943 los Aliaos empezaron a bombardear la rexón.