Diferencies ente revisiones de «Cerámica téunico»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya )
m Iguo testu: -"llineal" -"llinial"
Llinia 23:
Los materiales cerámicos son xeneralmente fráxiles o vidriosos. Casi siempres se quebren ante esfuerzo de tensión y presenten poca elasticidá, yá que tienden a ser materiales porosos. Los [[poru|poros]] y otres imperfecciones microscópiques actúen como entallas o concentradores d'esfuerciu, amenorgando la resistencia a los esfuercios mentaos.
 
El módulu d'elasticidá algama valores bastante altos del orde de 311 GPa nel casu del [[carburu de titaniu]] (TIC). El valor del módulu d'elasticidá depende de la temperatura, menguando de forma non llinealllinial al aumentar ésta.
 
Estos materiales amuesen deformaciones plástiques. Sicasí, por cuenta de la rixidez de la estructura de los componentes cristalinos hai pocos sistemes de deslizamientos pa dislocaciones de movimientu y la deformación asocede de forma bien lenta. Colos materiales non [[cristal]]inos ([[vidriu|vidrios]]os), la fluidez mafosa ye la principal causa de la deformación plástica, y tamién ye bien lenta. Aun así, ye omitíu en munches aplicaciones de materiales cerámicos.