Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Internacional de Galeão»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Suramérica +Sudamérica)
m apostrofación
Llinia 39:
La Terminal 1 foi inaugurada'l 20 de xineru de 1977, pola entós "Aeropuertu do Rio de Janeiro S.A." (darréu ARSA). Foi construyíu pa ser el principal centru d'operaciones internacionales de Brasil con un proyectu inicial de 4 terminales de pasaxeros, pero empezó a perder esa función en 1985 cola inauguración del [[Aeropuertu Internacional de Guarulhos]] y la desaceleración de la economía de [[Rio de Janeiro]]. Pa la dómina de la inauguración de la Terminal 1, operaba tolos vuelos internacionales de Brasil, depués los pasaxeros volaben escontra [[São Paulo|Sao Paulo]] (daquella atendida pol más pequeñu [[Aeropuertu Internacional de Congonhas]]), el principal [[centru de conexón]] domésticu de [[Brasil]], pa dirixise escontra cualesquier otru destín dientro del país.
 
En 1985 l'aeropuertu perdió'l títulu del aeropuertu internacional más importante de [[Brasil]] en manos de Guarulhos, causando un descensu nel movimientu de pasaxeros, dende y escontra l'esterior. A pesar d'esto, [[Infraero]] construyó la Terminal 2 a un costo de USD$ 600 millones, lo que-y dexaría ampliar la so capacidá en 7,5 millones de pasaxeros per añu, doblando la capacidá del aeropuertu. L'Aeropuertu Internacional de Galeão foi'l segundu [[aeropuertu]] más ociosu y menos rentable (el primeru siendo l'[[Aeropuertu Internacional Tancredo Nieves]]) por enforma tiempu. De la que s'abrir la nueva terminal en 1997, el númberu de pasaxeros estabilizóse en redol a los 4,5 millones añales, el l'[[Aeropuertu Internacional de Guarulhos]] taba sobrecargado, operando al 102% de la so capacidá, contra'l 24% de Galeão. [[Infraero]] foi criticada por nun invertir los recursos d'una manera más apropiada.
 
Sicasí, dende finales de 2004, munchos vuelos fueron reasignados del sobrecargado [[Aeropuertu Santos Dumont]] en Rio de Janeiro, que s'atopaba n'obres d'ampliación, pal Galeão. En 2008 tornó a dellos vuelos del aeropuertu Santos Dumont, pero dende 2006, gracies a la crecedera económica de la ciudá, l'aeropuertu amosó una aceleración increíble nel tresporte de pasaxeros y ganancies permanentes de dellos vuelos.