Diferencies ente revisiones de «Ian McDiarmid»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Resultancia +Resultáu)
m conx. Y.
Llinia 9:
Sicasí, por medrana a la desaprobación del so padre, asistió a la [[Universidá de Saint Andrews]], onde cursu [[psicoloxía clínica]].
 
Llueu se dio cuenta de que la so verdadera vocación yera'l teatru, de cuenta que en 1968 decidió abandonar los sos estudios y enrolarse como estudiante de la [[Royal Scottish Academy of Music and Drama]], onde recibió una medaya d'oru poles sos dotes artísticos. Una vegada graduáu llogró dellos papeles en pieces teatrales n'Escocia yya [[Inglaterra]]; depués xunióse a les files de la [[Royal Shakespeare Company]].
 
Por cuenta de la so reputación, McDiarmid empezó a consiguir papeles nel [[cine]] y la [[televisión]] a finales de los [[años 1970]]. En televisión el so debú foi na [[Serie de televisión|serie]] ''[[The Professionals (serie de televisión)|The Professionals]]''. El so debú nuna película foi en 1980, con ''[[Richard's Things]]''. Al añu siguiente foi contratáu por [[George Lucas]] pa desempeñar el rol del Emperador [[Palpatine]], Darth Sidious en ''[[Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi]]'' (1983), papel que repitió en toes los sos [[Star Wars#La saga nel cine|precuelas]].