Diferencies ente revisiones de «Llicencia de software»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-drechos +derechos)
Llinia 1:
Una '''llicencia de software''' ye un [[contratu]] ente'l titular del [[drechu d'autor]] (propietariu) y l'usuariu del [[programa informáticu]] (usuariu final), pa usar ésti nuna miente determinao y de conformidá con unes condiciones apautaes.
 
Les llicencies de software puen afitar ente otres coses: la sesión de determinaos drechosderechos del propietariu al usuariu final sobro una o delles copies del [[programa informáticu]], los llímites na responsabilidá por fallos, el plazu de cesión de los drechosderechos, el ámbitu xeográficu de validez del contratu ya inclusu puen afitar determinaos compromisos del usuariu final haza'l propietariu, talos como la non cesión del programa a terceros o la non reinstalación del programa n'equipos distintos al que se instaló orixinalmente.
 
== Clasificación de les llicencies de software ==
 
== Según los drechosderechos que cada autor se reserva sobro la so obra ==
 
==== Llicencia de software llibre ensin proteición heriedada ====
Llinia 33:
==== Llicencia de software non llibre ====
 
Estes llicencies tamién se conocen col nome de ''software privativu''. Nelles los propietarios afiten los drechosderechos d'usu, distribución, redistribución, copia, modificación, cesión y en xeneral cualesquier otra consideración que s'estime necesaria.
 
Esta triba de llicencies, nun dexen que'l software seya camudáu, desensambláu, copiáu o distribuyíu de miente illegal ([[piratería de software]]), regula el númberu de copies que puen instalase ya inclusu los envises concretos pa los que tien de ser usáu. La mayoría d'estes llicencies llenden fortemente la responsabilidá derivada de fallos nel programa.
Llinia 52:
==== Llicencia de distribuidor ====
 
Nesta triba de contratu, asígnase-y drechosderechos restrixíos a un comerciante de tipu comisionariu pa que venda'l productu (software) dando una remesa o comisión al fabricante.
 
== Ver tamién ==