Diferencies ente revisiones de «Andrónico I Comneno»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-esquierda +izquierda)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- tras + tres )
Llinia 174:
Les revueltes internes y la perda del sofitu familiar sumieron a Andrónico nun estáu de [[Trestornu delirante|paranoya]] aguda, acometiendo contra tolos sos enemigos reales o supuestos. La llucha contra l'aristocracia dexeneró nuna tarrecible brutalidá. Los métodos de que se sirvió —desenfrenaos, siempres violentos y de cutiu infames— quitaben de base, ''per se'', a les sos aspiraciones d'imponer la xusticia. A la violencia respondió con más violencia. Hubo una incesante socesión de combalechadures. Agafáu pola resistencia, l'Emperador, que la so irascibilidad y rocea llegaren a dimensiones verdaderamente patolóxiques, enfoscó les sos midíes, lo que, sicasí, solamente llogró gana-y nuevos enemigos.
 
Viendo perdayures traiciones y conxures, incapaz d'estremar al culpable del inocente, Andrónico enllantó un réxime de terror. Tou aquel de quien s'abarruntara mínimamente podía tarrecer pola so vida o la de la so familia, y yera rara la selmana na que nun hubiera detenciones arbitraries, condenes inxustes o execuciones crueles en Constantinopla, lo que se tradució n'odiu y descontentu. L'Imperiu atopar nun estáu de [[guerra civil]] latente. Andrónico intentó en devanéu dar marcha trastres a la rueda de la hestoria. L'aristocracia feudal yá diba tiempu que se convirtiera nel verdaderu soporte del Estáu y del so poderíu militar. Nun-y la podía esaniciar, pero la so aniquilación per mediu d'execuciones masives fixo que los fundamentos de la fuercia militar del Bizancio d'aquella dómina taramellárense.
 
Amás, acompañáu pol so guardia de corps bárbara, l'Emperador pasaba cada vez más tiempu nos sos palacios branizos fora de la capital, en compañía de meretrices, músicos y concubinas.