Diferencies ente revisiones de «Constanza d'Antioquía»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Jerusalén +Xerusalén)
Llinia 1:
{{persona}}
'''Constanza d'Antioquía''' ([[1127]]-[[1163]]) foi [[Principáu d'Antioquía|princesa d'Antioquía]] del [[1130]] hasta a la so muerte en 1163. Única fía de [[Bohemundo II d'Antioquía]] cola so esposa [[Alicia d'Antioquía|Alicia]], princesa de [[Reinu de JerusalénXerusalén|JerusalénXerusalén]], foi princesa d'Antioquía a los cuatro años d'edá, so la rexencia de [[Balduino II de JerusalénXerusalén]] ([[1130]]-[[1131]]) y [[Fulco de JerusalénXerusalén]] (1131-[[1136]]).
 
La so madre nun deseyaba que'l principáu pasara a la so fía, prefiriendo ella mesma asumir el gobiernu. Intentó aliase a [[Zengi]] de [[Mosul]], ufiertando a Constanza en boda a un príncipe musulmán, pero'l plan foi albortáu pol so padre Balduino II de JerusalénXerusalén, que la exilió d'Antioquía. En [[1135]] Alicia intentó nuevamente tomar el control del principáu, y agora pretendía casar a la so fía con [[Manuel I Comneno]], l'herederu del tronu del [[Imperiu bizantín]].
 
Fulco de JerusalénXerusalén espulsar una vegada más y restableció na rexencia a Constanza. En [[1136]], siendo una neña Constanza casóse con [[Raimundo de Poitiers]], que los partidarios nobles de la rexencia convocaren secretamente d'[[Europa]]. Alicia foi engañada, pensando qu'ésti venía casase consigo y, humildada, abandonó definitivamente Antioquía cuando se celebró la boda. D'esta unión nacieron:
 
* [[Bohemundo III d'Antioquía]] ([[1144]]-[[1201]]), el so socesor nel principáu.