Diferencies ente revisiones de «Islla de la Juventud»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m igües estándares
Llinia 1:
[[Ficheru:Isla de la Juventud in Cuba.svg|miniaturadeimagen|290x290px|Situación de la islla de la Xuventud nel golfu de Batanabó, al suroeste de la islla de Cuba.]]
La '''Islla de la Juventud''' (anantes '''Isla de Pinos''') ye una islla de [[Cuba]], la segunda mayor del país y la quinta más grande del [[archipiélagu]] de les [[Antilles Mayores]]. Tien una estensión de 2.200 km<sup>2</sup>² y conforma, xunto con más de 600 cayos ya isllotes, l'[[Archipiélagu de los Canarreos|archipiélagu de los Canarreos]]. Esti asitiase nel [[Mar Caribe|mar Caribe]], al suroeste de Cuba, xunto al [[Golfu de Batabanó|golfu de Batabanó]], a unos 60 km de la islla de Cuba y a unos 142 km de la ciudá de [[L'Habana]]. La so población ye d'alredor de 87.000 habitantes.
 
Alministrativamente ye, xunto colos cayos axacentes, un conceyu especial dende [[1976]]. Les sos escases dimensiones y población facíen que fora pequeña pa ser una provincia, y amás pol so carácter insular considerose conveniente subordinar la so alministración direutamente al gobiernu central. Les principales poblaciones son la cabecera municipal, [[Nueva Gerona]], Santa Fe y La Demajagua (antigua Santa Bárbara). La so economía básase principalmente nel cultivu de cítricos, la estracción de [[mármole]], na pesca y na producción de [[cerámica]], utilitaria ya artística.