Diferencies ente revisiones de «Juan Felipe Mey»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Introduciendo ficha
m igües estándares
Llinia 8:
Tola so vida caltuvo una relación especial colos xesuites, dalgunes de que les sos obres imprimió; cásase con Anna Llagostera, fía d'un notariu de Tarragona, escontra 1580, y della tuvo siquier cuatro fíos hasta 1587; saber, ente otres coses, pola devota biografía que la so exalumno [[Jerónimo Martínez de la Vega]] (fináu en 1678) dedicó-y ente les de les sos ''Vides de varones pernomaos valencianos'', entá inédites.
 
Foi imprentador primeru en [[Tarragona]] (1577-87) y depués en [[Valencia]], según caderalgu de [[prosodia]] (dende 1593) y de gramática griega (dende 1604) na [[Universidá de Valencia]]. Escribió un volume de poesíes, ''Rimas'', qu'imprimió en [[Tarragona]] en 1586, el mesmu añu en qu'editó la so traducción n'octaves reales los siete primeros llibros de les ''[[Metamorfosis]]'' de [[Ovidiu]]. Atribúyese-y la segunda parte apócrifa del ''[[Guzmán de Alfarache]]'', qu'otros creen de la mano del escritor [[Joan Martí]]; los argumentos son bien convicentes, yá que más de la metá de la obra puede atopar referentes y entá plaxos n'otres de Juan Felipe Mey.<ref>''Cf.'' Xuan I. Llaguna, ''La Philosophía Moral nel Guzmán apócrifu: l'autoría de Juan Felipe Mey a la lluz de les nueves fontes'', Ciudá Real: Almud ediciones, 2012</ref>
 
A la so muerte los sos llibros fueron vendíos en almoneda a [[Tomás de Maluenda]] y al propiu Jerónimo Martínez de la Vega. Perdiéronse numberoses poesíes en llatín y en romance que compunxo.