Diferencies ente revisiones de «María Madalena de Pazzi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m igües estándares
Llinia 4:
== Biografía==
[[Archivu:Pedro de Moya - Vision of St Maria Magdalena di Pazzi - WGA16308.jpg|thumb|left|210px|''Visión de Santa María Madalena de Pazzi'' (pintura de [[Pedro de Moya]]).]]
'''Caterina de Pazzi''' nació nuna de les families más riques y distinguíes de Florencia, yera la segunda fía de Camillo di Geri de' Pazzi y de Maria Buondelmonti; en casa yera llamada ''Lucrezia'' n'homenaxe a una güela. Educada cristianamente, estudió na Chiesa di San Giovannino dei Cavalieri, al cargu de los caballeros de Malta. Con namái doce años tuvo, según los sos escritos, el primer episodiu de d'[[llume (creencia)|éxtasis]] en presencia de la so madre y, a partir d'esti momentu, tuvo diverses esperiencies místiques. Nun se sabe si en 1581, mientres el so padre yera gobernador en [[Cortona]], vivió un tiempu nel monasteriu de [[Tercer orde de San Francisco|terciaries franciscanes]] de la ciudá, lo qu'esplicaría la so espiritualidá franciscana.
 
Unviada a un conventu a los catorce años, el so familia facer volver pa casala con un noble; finalmente aportaron a los deseos de Caterina y dexaron que fixera vida relixosa. Con dieciséis años, escoyó la orde de les monxes carmelites de l'antigua observancia, ingresando en ''Santa Maria degli Angeli'' (San Frediano in Cestello), en Oltrarno (Florencia), el 27 de payares de 1582; tomó'l nome de '''María Madalena'''. El conventu taba venceyáu a círculos de muyeres influyíes poles predicaciones de [[Girolamo Savonarola]], con un clima evanxélicu d'austeridá. Como otres místiques contemporanees, la so vida caracterizar pola práutica siguida de la oración, la penitencia y la caridá escontra los precisaos.