Diferencies ente revisiones de «Bengala»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-desenvolvimientu +desarrollu)
m cartafueyu de países: Pakistán => Paquistán
Llinia 74:
== Independencia ==
[[Archivu:Agriculture of Bangladesh 11.jpg|thumb|Bangladex]]
Cola división de la India británica en dominios hindús y musulmanes en [[1947]], Bengala estremar de nuevu en dos: l'estáu de [[Bengala Occidental]] (hindú) y la rexón de Bengala Oriental (musulmana), so dominiu de [[Paquistán]]. El procesu ye conocíu como la [[Segunda partición de Bengala]]. En [[1958]] la zona foi renombrada a PakistánPaquistán Oriental.
 
PakistánPaquistán del Este darréu remontóse contra'l gobiernu militar pakistaní y —tres una [[Guerra de Lliberación de Bangladex|guerra d'independencia]] sostenida en [[1971]]— convertir na república independiente de [[Bangladex]] que significa ‘país de Bengala' (Bangla: Bengal, ''deśa:'' ‘rexón'). Partir oeste de Bengala siguió perteneciendo a la India. Sicasí, cultural y sociológicamente, los dos zones de Bengala comparten más qu'un idioma común.
 
Bengala esperimentó dos fames tarrecibles que costaron numberoses víctimes: la primera en [[1770]] (apenes a cinco años d'empezáu'l reináu de los británicos) morrió la tercer parte de la población de Bengala, no que proporcionalmente foi una de les fames más grandes del mundu). La segunda foi en [[1943]] (mientres la [[Segunda Guerra Mundial]]), en que morrieron trés millones de bengalíes.