Diferencies ente revisiones de «Wikipedia:Chigre/Archivu/2020»

Contenido eliminado Contenido añadido
Etiqueta: Entrega de mensaxes en masa
Llinia 305:
[[User:Johan (WMF)|Johan (WMF)]]</div></div></div> 14:18 21 ago 2019 (UTC)
<!-- Mensaxe unviáu por User:Johan (WMF)@metawiki usando la llista de https://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=User:Johan_(WMF)/Tools_and_IP_message/Distribution&oldid=19315232 -->
 
== Yá se publicaron los primeros encamientos para'l futuru de Wikipedia ==
 
Bonos díes familia.
 
Como munchos d'ustedes saben, agora mesmu tamos atollaos en plenu [[:meta:Strategy/Wikimedia movement/2018-20|Plan Estratéxicu]] dibuxando'l futuru de los proyectos wikimedia. Dempués de too el feedback recoyíu pola comunidá en tolos idiomes, los Grupos de Trabayu publicaron los [[:meta:Strategy/Wikimedia movement/2018-20/Recommendations|Primeros encamientos]]. Estos encamientos, que van definir el futuru de los proyectos hasta 2030, son realmente unos esbozos, cuidao que agora mesmu tase recoyendo'l feedback de la comunidá al respeutu.
 
Ta trabayándose con estos testos hasta'l 15 de setiembre, fecha a partir de la cual, y hasta payares, se prevée rematar los testos que yá tean más avanzaos. El procesu d'escoyeta de feedback de la comunidá nun termina en septiembre, sinón que se trata de daqué que nun para. Pero sería interesante qu'aquellos que quieran participar na ellaboración de los encamientos nun se retrasaren a la d'unviar feedback, para asina avagar los miembros de los Working Groups a procesar toos estos inputs cola atención que se merez.
 
Con éses [[:meta:Strategy/Wikimedia movement/2018-20/Recommendations|equí dexo los testos]] y recuerden [https://meta.wikimedia.org/wiki/Strategy/Wikimedia_movement/2018-20/Recommendations/es#Recomendaciones_abreviadas_por_Grupo_de_Trabajo qu'a la derecha de caúna d'elles] tienen un enllaz a la páxina de discutiniu de los mesmos.
 
Munches gracies a tola comunidá pola so participación y tiempu invertíos, y recuerden que pueden contactar conmigo y [https://meta.wikimedia.org/wiki/Strategy/Wikimedia_movement/2018-20/People/es#Enlaces_de_estrategia col restu d'enllaces] para cualquier dulda.--[[Usuariu:FFort (WMF)|FFort (WMF)]] ([[Usuariu alderique:FFort (WMF)|alderique]]) 08:56 30 ago 2019 (UTC)