Diferencies ente revisiones de «Livonia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m igües estándares
m apostrofación
Llinia 104:
La sede de la Dieta taba na ciudá de [[Valga (Estonia)|Walk]] (güei Estonia).
 
En 1561 mientres la [[Guerra Livona]], Livonia entró a formar parte de la [[República de los Dos Naciones]]. El L'[[Imperiu rusu]] reconoció'l control polacu de Livonia a partir de 1582. La organización de Livonia na Mancomunidá, en 1598, yera:
* el [[voivodato de Wenden]] (Województwo wendeńskie, [[Cesis]] / Wenden);
* el [[voivodato de Dorpat]] (Województwo dorpackie, [[Tartu]] / Dorpat);
Llinia 117:
La porción de Livonia restante na Mancomunidá, que nel [[Tratáu d'Oliva]] en 1660, foi conocida como Livonia polaca, o ''Inflanty'', consistió principalmente na rexón letona meridional [[Latgale]] dientro del [[Voivodia de Livonia|Voivodato de Livonia]] con capital en [[Daugavpils]], o ''Dyneburg''. Esta división de Livonia foi ratificada nel Tratáu d'Oliva en 1660.
 
El L'[[Imperiu rusu]] conquistó la Livonia sueca mientres el cursu de la [[Gran Guerra del Norte]] y adquirió la provincia nel [[Tratáu de Nystad]] en 1721. Rusia anexonó al so territoriu la Livonia Polaca en 1772, mientres les [[Particiones de Polonia]].
 
Livonia permaneció dientro del Imperiu rusu hasta'l final de la [[Primer Guerra Mundial]], cuando foi estremada ente los Estaos, nuevamente independientes, de Letonia y Estonia. En 1918-1920, los exércitos [[Exércitu coloráu|soviéticos]] y [[Freikorps|alemanes]] entraron en combate contra les tropes letones y estonies pol control de Livonia, pero les sos tentatives nun dieron gran resultancia. La tierra histórica de Livonia como tal quedó partida ente Letonia y Estonia dende entós.