Diferencies ente revisiones de «Pasaporte»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"directu" +"direutu"
m apostrofación
Llinia 15:
La rápida espansión del tresporte por ferrocarril n'Europa dende mediaos del [[sieglu XIX]] condució a un colapsu del sistema de pasaporte européu de la primer parte del sieglu XIX. La velocidá de los trenes, según el númberu de pasaxeros que crució munches fronteres, fixo difícil l'aplicación de les lleis de pasaporte. La reacción xeneral foi la relaxación de los requisitos de pasaporte.
 
Na última parte del sieglu XIX y hasta la [[Primer Guerra Mundial]], polo xeneral, nun se riquir pasaporte pa los viaxes dientro d'Europa, y l'encruz de la frontera yera fácil. Arriendes d'ello, relativamente poques persones teníen pasaportes. El L'[[Imperiu Otomanu]] y el [[Imperiu Rusu]] calteníen los requisitos de pasaporte pa viaxes internacionales, amás d'un sistema internu de control de pasaporte pa viaxar dientro de les sos fronteres.
 
Pasaportes tempranos incluyíen una descripción del titular del pasaporte. Les fotografíes empezaron a ser axuntaes a los pasaportes nes primeres décades del [[sieglu XX]], cuando l'usu de la fotografía estendióse.