Diferencies ente revisiones de «Sieglu VI»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m apostrofación
Llinia 7:
 
Dempués de la [[Cayida del Imperiu romanu d'Occidente cayida del Imperiu romanu occidental]] a finales del sieglu anterior, [[Europa]] ye quebrada en munchos reinos xermánicos pequeños, que compitieron costantemente per tierra y recursos. Finalmente los [[pueblu francu|francos]] aportaron a dominantes, y espandiéronse pa escontra fora un dominiu importante que tomaba gran parte de Francia y d'Alemaña.
Mentanto, l'Imperiu romanu del este que sobrevivió empezó a ampliase sol mandu del emperador [[Justiniano I]], que repunxo eventualmente África del norte de los vándalos, y procuró recuperar dafechu Italia tamién cola esperanza de restablecer el control romanu sobre les tierres gobernaes una vegada pol Imperiu romanu occidental. Dempués de la muerte de [[Justiniano I]], la mayor parte de los sos llogros sumieron. El L'[[Imperiu sasánida]] algamó un picu de grandor con Cosroes I nel 6º sieglu.
 
== Acontecimientos relevantes ==
Llinia 16:
* [[533]]: El xeneral bizantín [[Belisario]] derrota al rei vándalu [[Gelimer]] na [[batalla de Ad Decimum]], esto ye l'empiezu de la desapaición del [[vándalos|Reinu vándalu]].
* [[537]]: Produzse la [[batalla de Camlann]], la batalla final del llexendariu [[rey Arturo]].
* [[554]]: El L'[[Imperiu bizantín]] se anexiona el [[Ostrogodos|Reinu ostrogodu]] gracies principalmente a les campañes del xeneral [[Narsés (xeneral bizantín)|Narsés]].
* [[565]]: Muerren esi mesmu añu [[Justiniano I]] y [[Belisario]], principales artífices de la espansión del [[Imperiu bizantín]].
* [[568]]: Los [[llombardos]] invadn'[[Italia]].