Diferencies ente revisiones de «Ahmose-Nefertari»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-influenci +influyenci)
mSin resumen de edición
Llinia 9:
Yera una de les fíes nacida del matrimoniu formáu pol rei tebanu [[Seqenenra]] y la so hermana, la dama [[Ahhotep]]. Por cuenta de que el país taba travesando una guerra civil, na que les tropes tebanes enfrentar a los [[hicsos]] del Norte, que conquistaren el país cien años tras, dende un primer momentu Amosis Nefertari foi prometida en matrimoniu col so hermanu [[Nebpehtyra-Ahmose|Amosis]].
 
Al morrer Seqenenra por causa de la guerra, y el so socesor (hermanu o fíu) [[Kamose]] tamién, el siguiente rei foi'l neñu [[Amosis I]], y la pareya real, menor de diez años d'edá, tuvo que ser asesorada por reinar madre Ahhotep, convertida en rexente. Cuando por fin Ahmose algamó'l maduror y pudo siguir la guerra con óptimos resultaos, Exiptu entró na fase más próspera y curiosa de la so hestoria, el l''''Imperiu Nuevu''', dómina de grandes faraones como los [[Tutmosis]], los [[Ramsés]] y los [[Amenhotep]].
 
Ahmose-Nefertari nun se dixebró del so home y l'influyencia qu'exerció sobre él tuvo que ser inmensa, pos esfrutó de grandes honores y prerrogativas polítiques nunca antes vistes nuna [[Gran Esposa Real]]. Ostentó'l cargu de segunda profetisa d'[[Amón (mitoloxía)|Amón]], pero'l que paez ser que más gustó de llevar foi'l de "[[Esposa del dios]]", poderosu títulu qu'acabó per trespasar se de madre a fía en tola dinastía como sellu de la pureza d'el sangre real.