Diferencies ente revisiones de «Edirne»

Contenido eliminado Contenido añadido
m aposotrofación
m apostrofación
Llinia 11:
d. C., l'emperador romanu [[Adriano]] reconstruyir dándo-y el so propiu nome a la ciudá. Pol so altu valor estratéxicu, les zones cercanes a la ciudá de Adrianópolis fueron l'escenariu de nada menos que quince [[Batalla de Adrianópolis (desambiguación)|batalles]] a lo llargo de la Hestoria, nueve d'elles dempués de la so fundación. La más famosa d'estes batalles ye la del añu [[378]], na que los [[visigodu|visigodos]] destruyeron al exércitu del [[Imperiu romanu d'Oriente]], mataron al emperador [[Valente]] y estendiéronse polos [[Balcanes]] escalando tou al so pasu. Sicasí, Adrianópolis consiguió aguantar el cercu godu y bloquió asina la meyora bárbara escontra [[Constantinopla]].
 
Mientres la [[Edá Media]] foi escenariu constante de combates ente'l l'[[Imperiu bizantín]] y el invasores [[pueblos eslavos|eslavos]], especialmente búlgaros. En [[1205]] los cruzaos qu'invadieren Bizancio fueron ganaos equí polos búlgaros y, finalmente, en [[1362]], Adrianópolis cayó en poder de los [[Imperiu otomanu|turcos otomanos]], que la convirtieron na so capital sol nome d'Edirne hasta [[1453]], fecha en que foi treslladada hasta la recién cayida Constantinopla.
 
En [[1575]], el sultán [[Selim II]] encargó al arquiteutu real otomanu, [[Sinan]], la construcción d'una enorme [[mezquita]] na ciudá. La [[Mezquita de Selim]] ye anguaño'l símbolu y monumentu más característicu de la ciudá, famosa por tener los [[minarete]]s más altos de toa Turquía, pos miden nada menos que 70,90 [[metro]]s.