Diferencies ente revisiones de «Luge»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
m cartafueyu de países: Oslo => Oslu
Llinia 43:
El luge tien dos modalidad, la individual y la de pareyes, tantu en categoría masculina como femenina. Na individual apuéstense cuatro mangues y la de pareyes solu dos, sumándose los tiempos y ganando en que totalice menos tiempu en total. La igualdá ente los participantes obliga a midir el tiempu con absoluta precisión, hasta les milésimes.
 
Los primeros campeonatos del mundu de luge celebrar en [[OsloOslu]] en [[1955]] y la ''Federación Internacional de Luge'' fundir en [[1957]] en dixebrándose de la de bobsleigh. Foi incluyíu como deporte olímpico nos Xuegos de [[Innsbruck]] de [[1964]] tantu en categoría masculina como femenina y dende entós siempres tuvo presente nel programa de los Xuegos.
 
El luge, sigue siendo un deporte bien poco accesible por cuenta de la falta d'instalaciones, bien cares de caltener. Esto fixo solo un amenorgáu grupu de países sían la élite d'esti deporte. Estos países son sobremanera [[Alemaña]], [[Austria]], [[Italia]] y [[Rusia]], que suelen partise les medayes nes competiciones importantes.