Diferencies ente revisiones de «Puertu de Valparaíso»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo plurales
m apostrofación
Llinia 53:
Dempués del terremotu produció un fuerte puxanza de la edificación al empar que s'empecipiaron los trabayos de rellenu d'escampaes de mano a gana-y terrenal al mar, yá que nun empiezu namái esistía una cai llonxitudinal, que trazada al pie de los cuetos xunía les aldegues del Puertu y l'Almendral. Por ello, onde antes fondiaben naves, llevantáronse cases y trazáronse cais.
 
Ente 1810 y [[1831]] construyéronse otros muelles pa responder a la meyora comercial del tráficu internacional, a lo cual sumóse en [[1832]] el llevantamientu de los primeres [[Almacenes Fiscales de Valparaíso|almacenes francos]] pal depósitu de cargues provenientes de d'[[Europa]] y [[Asia]].
 
Esta infraestructura convirtió al puertu nel emporiu comercial del [[Océanu Pacíficu|Pacíficu Sur]] mientres gran parte del [[sieglu XIX]] y entamos del [[sieglu XX]]. Yera tal la magnitú d'esta actividá que llegó a haber 3 llinies d'[[Almacenes Fiscales de Valparaíso|almacenes francos en Valparaíso]], lo que se llogró depués d'executar nueves escampaes en terrenes qu'antes ocupaba'l mar, dando un impulsu notable al puertu de Valparaíso.