Diferencies ente revisiones de «Martin Scorsese»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m películes
Llinia 42:
En 1985, torna a Nueva York pa rodar un filme más acorde a lo que xeneralmente s'espera d'él, una semeya de los baxos fondos neoyorquinos. ''[[After Hours]]'' representa, en cierta midida, una torna a ambientes nos qu'él se remana a la perfección, anque esta ocasión tratar d'un relatu con tintes [[kafkiano]]s, nel qu'un pseudo [[yuppie]] vive una delirante velea dientro de les llendes más perturbadores de [[SoHo (Nueva York)|Soho]]. La película llograría un más que digna resultancia en taquilla y reportaría-y a Scorsese el premiu al meyor direutor nel [[Festival de Cannes]].
 
En 1986, dirixó ''[[The Color of Money]]'' (''ElThe colorColor delof dineruMoney''), protagonizada por [[Paul Newman]], [[Tom Cruise]] y [[Mary Elizabeth Mastrantonio]]. El filme ye una remortina de ''[[The Hustler]]'' (''El buscavidas'', de Robert Rossen), na que Paul Newman yá interpretó al xugador de [[billar]] Eddie Felson. Nesta ocasión tratar d'un homenaxe, y al empar, segunda parte escontra aquel míticu filme, pero en color y proponiendo una aventura dafechu scorsesiana, con un yá maduru Felson redimiéndose del so pasáu. Segundu Óscar pa Newman, ésti como Meyor actor dempués de que l'añu anterior ganara unu como homenaxe a tola so carrera.
 
Finalmente Scorsese pudo filmar ''The Last Temptation of Christ'' (''[[The Last Temptation of Christ]]'') en 1988, con un presupuestu modestu pos Scorsese sabía que'l filme nun diba afarar nes taquilles. Sicasí, nun antemanó'l raxón y el discutiniu que diben desamarrase cuando'l filme foi estrenáu al añu siguiente. Les protestes en tol mundu llegaron a la quema de delles sales, y a la so prohibición mientres más de quince años en dellos países. Por esti filme, Scorsese recibió la so siguiente nominación al Óscar al meyor direutor, que tampoco ganó. Sicasí, el respaldu que delles figures del mundu políticu diéron-y a esta película dio credibilidá y prestíu al filme.
Llinia 114:
* [[1982]]: ''[[El rei de la comedia|The King of Comedy]]'' (''El rei de la comedia'')
* [[1985]]: ''[[After Hours]]'' (''Dempués d'hora'', ''Jo, ¡qué nueche!'', ''Dempués de les hores'').
* [[1986]]: ''[[El color del dineru|The Color of Money]]'' (''ElThe colorColor delof dineruMoney'')
* [[1988]]: ''[[The Last Temptation of Christ]]'' (''The Last Temptation of Christ'')
* [[1990]]: ''[[Goodfellas]]'' (''Bonos rapazos'', ''Unu de los nuesos'')
Llinia 170:
* [[1983]]: ''Anna Pavlova'', de Emil Loteanu
* [[1985]]: ''[[After Hours]]'' (''Dempués d'hora'', ''Jo, ¡qué nueche!'', ''Dempués de les hores'')
* [[1986]]: ''[[El color del dineru|The Color of Money]]'' (''ElThe colorColor delof dineruMoney'') (voz)
* [[1986]]: ''Round Midnight'' (''Alredor de la medianueche''), de Bertrand Tavernier
* [[1990]]: ''[[Konna yume wo mita|Dreams]]'' (''Los suaños de Akira Kurosawa''), de Akira Kurosawa