Diferencies ente revisiones de «Jorge Illueca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía "Socesión"
m Américas => Amériques
Llinia 30:
En [[1982]] foi escoyíu segundu vicepresidente del país; ente [[1983]] y [[1984]]. Asumió'l cargu de Presidente Constitucional de Panamá por cuenta del arrenunciu de Ricardo de la Espriella hasta la realización de les [[Eleiciones xenerales en Panamá de 1984|eleiciones xenerales del 6 de mayu d'esi mesmu añu]].
 
Nel so curtiu periodu inauguró la hidroeléctrica La Fortuna y dio-y personería xurídica a la Federación Nacional de Servidores Públicos. Cerróse la Escuela de les AméricasAmériques. Creáronse, amás, dellos parques nacionales: el Parque nacional Chagres, el Parque nacional Sarigua, na provincia d'Herrera y l'Abelugu de Vida Montesa Taboga. So'l so alministración preparó l'anteproyectu de llei qu'aseguró la creación del Parque Natural Metropolitanu, nel correximientu de Rancón.
 
Na so vida postpresidencial, foi miembru de la Comisión de Derechu Internacional de les Naciones Xuníes. De 1994 a 1997 ocupó'l cargu d'embaxador xefe de la Misión Permanente na brazzer.<ref name="Publicación 5">{{cita publicación|coautor=Corporación La Prensa|títulu=Mandatarios Panameños|añu=2014}}</ref>