Diferencies ente revisiones de «Dire Straits»

Contenido eliminado Contenido añadido
m esterlinas => esterlines
m títulu de discu musical
Llinia 43:
El 17 d'ochobre publicar en tol mundu'l tercer álbum de los ''Dire Straits'', ''[[Making Movies]]'', que cunta cola collaboración a los teclaos de [[Roy Bittan]] (de la poderosa [[Y Street Band]] de [[Bruce Springsteen]]), que marcó un cambéu escontra unos arreglos y una producción más ellaboraos, enclín que se caltendría a lo llargo de la carrera de la banda. Nesti discu inclúyense temes como "Tunnel of Love" y "Romeo and Juliet", que toma'l títulu de la obra de Shakespeare y trata d'un amor imposible. Tamién tán otros grandes ésitos como "Expresso Love" y "Solid Rock".
 
Pa cubrir el buecu dexáu por David y prosiguir pola sienda del soníu empecipiáu nel últimu discu, la banda decide incorporar a la formación al guitarrista [[Hal Llindes]], californianu de Monterrey, y al teclista [[Alan Clark]], inglés de Durham. Col nuevu personal, el siguiente álbum foi publicáu en [[1982]] sol títulu ''[[Love Over Gold]]'', con namái cinco canciones anque toes elles de llarga duración. Tres la so grabación, en xunetu de 1982, la batería Pick Withers decide abandonar la banda, siendo sustituyíu por [[Terry Williams]] de la banda de [[Dave Edmunds]], [[Rockpile]]. Esti cambéu fixo volver a los sos oríxenes de pub-band británica (al igual que lu yera Rockpile); con un soníu más senciellu y gayoleru, frente al rock complexu de los sos últimos trabayos. La resultancia foi un EP con tres canciones bailladeros, tituláu ''[[EstendéiExtended DancieDance]]'', qu'incluyiría les conocíes temes "Twisting By The Pool" y "Two Young Lovers", amás del menos conocíu "If I had you".
 
El siguiente discu de llarga duración en salir al mercáu foi'l direutu ''[[Alchemy (álbum)|Alchemy]]'' en 1984, nel que se recueyen casi toles meyores temes de la banda, incluyíu "Going Home", de la película ''[[Local Hero]]'', que la so banda sonora foi publicada como trabayu en solitariu de Mark Knopfler. Tamién roblaría en solitarío nestos años les bandes sonores de ''[[Comfort & Joy (álbum)|Comfort & Joy]]'' y ''[[Cal (álbum)|Cal]]'', onde conocería al teclista [[Guy Fletcher]].
Llinia 127:
=== EPs ===
 
* [[1983]]: ''[[EstendéiExtended DancieDance]]''
* [[1993]]: ''[[Encores]]''