Diferencies ente revisiones de «Algatocín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: religión => relixón
m Dancie => Dance
Llinia 150:
El día 4 d'ochobre, ye'l día de San Franciscu d'Asís y dende primer hora de la mañana la Banda de música de Algatocín encargar de dir casa per casa tocando “Francisco Allegre” a tolos Franciscos y Franciscas del pueblu, estos estimando esti detalle ufierten a los componentes de la Banda de música bébores, dulces típicos…
Dempués celébrase la misa, onde son nomaos los mayordomos/as del añu siguiente y darréu la procesión, onde San Francisco y la Virxe del Rosario percuerren toles cais del pueblu, acompañaos pela Banda de música hasta llegar de nuevu a la ilesia. Esti día, ye día festivu en Algatocín polo que tol pueblu esfruta d'esti día que da empiezu a la feria del pueblu. Realícense actividaes tantu pa neños pequeños como ye'l taller de los payasos, como pa los adultos col so tradicional comida y actuación de copla española (variando tolos años).
Mientres estos díes de feria, entámense eventos deportivos qu'axunten a tolos mozos de pueblos cercanos de la Serranía, y tamién l'actuación del grupu de baille TOP-DANCIEDANCE (formáu por cuatro nuevos del pueblu)
 
El día 7 d'ochobre, celébrase'l día de La nuesa Señora del Rosariu con una misa nel so honor y una posterior procesión poles cais del pueblu. Este ye l'últimu día de feria.